[Martin] Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Har diverse servicedeler som oljefilter, luftfilter, kupefilter og bensinfilter liggende etter at jeg solgte E39'en min. Har også knirkeforing bak, casterstag-foringer, luftmengdemåler til M54B22, VANOS-ringer for overhaling av VANOS enheten på M54B22. Har en brukt original termostat som også fungerer bra, ble byttet på mistanke.. Selges til greie priser. tlf 91395122, befinner seg i Halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 pdc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Den glemte jeg å nevne annet enn i topic: PDC/Parkeringssensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Fortsatt ikke imponerende mye info.. har du en stk. parkeringssensor ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Fortsatt ikke imponerende mye info.. har du en stk. parkeringssensor ny? Ikke imponerende mye spørsmål heller. Hva er spesifikt du vil vite? Ja, jeg har en ny sensor til salgs. Pris: ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Kom med pris på sensor da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 GS-pris - 1000kr = 663, så 650kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå