tommy_ve Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Har en nintendo nes komplett i eske med 2 kontrollere+pistol og ørten spill, har vert lagret nå i snart 25 år. Alt fungerer feilfritt, hvor mye kan man få for sånt? Så på ebay at 1 brukt spill til denne maskinen gjikk til snittpris av den nette sum til 4500kr, måtte sjekke om jeg såg riktig flere ganger. Tydelig at disse maskinene er på vei oppover i pris da dt var første tv spill maskinene 1 spill utmerket seg veldig da det hadde pris på oppimot 500 tusen kr (halv mill), sjekk selv på ebay. Kan til info nevnes at det da ikke enda er solgt, men sier litt om hva gærningene som hamstrer sånnt faktisk vil gi for en liten del av barndommen;)
Morty999 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 tror nok du må tru om igjen da, norsk nettside får du kjøpt alt av spill for 6-800kr til sånn
316 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Det gjør det ikke i Norge, nei. http://www.retrogaming.no/ Her ser du hva du kan legge deg på, men for å få solgt noe må du antakelig legge deg litt under.
tommy_ve Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Reffererte til ebay jeg, men sier ikke det er veiledende. Bare at markedet er der i utlandet tydeligvis. Lurer på å sitte på det i x antall år til, verdi økningen kommer etterhvert her også på denne vil jeg da tro?
ZhilleN Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Om 10 år hvis denne maskinen er i topp stand, er denne verdt en god del vil jeg tro
tommy_ve Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Tror jeg også er en del som kjøper opp nå for å "sikkre" seg.
ole_m7 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Noe som også er verdt å tenke på er at om du hadde satt 1000kr i banken i 1989, så hadde nok desverre dem også økt i verdi. Kanskje du får mer om en haug av år, men da er nok også krona mindre verdt enn i dag.. Tviler sterkt på at dem øker så radikalt at det er noe å tjene på å la den ligge i mange mange år.
Sjøbuse Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Jeg hentet nes+spill for en på jobb for ca 2-3 mnd siden. Nes Konsollen, 5 håndkontroller, adapter til 4 player, pistol og 4 spill :Snipp&Snapp, Rad Racer, Mario og Duckhunt. Kosta 800.-
Dirty Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 fant en på søpla, komplett. har spilt på den idag hihi Spar den heller er jo gøy å ha
Geir Anders Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Du kan bare drømme om å få 500k for ett spill. Stort sett går spill for mellom 100kr og 1500kr, avhengig av tittel og om det er japansk eller europeisk. Spill som blir solgt for mer enn dette, er uåpnede spill, som ikke har så mye som en møllspist kant av coveret. Og de i den virkelig høye prisklassen, 10k og oppover, er ekstremt sjeldne spill som jeg tørr påstå at nesten ingen i norge sitter på, da spillmarkedet her på den tiden var veldig kommersiell og kun solgte de mest kjente utgivelsene. Det finnes unntak selvfølgelig, og gjerne en av de gutta på retrogaming som har fiska til seg ett spill som bestemor tok med hjem fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå