Einarbrudevoll Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Henta en kjekk pakke i posten idag Bra pakketilbud hos www.scandicshine.no Kjøpte også med en "Shield" voks fra Swissvax
Einarbrudevoll Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Da var det vell på tide med en update igjen! Har stått litt stille nå siden jeg har hjulpet pappa med å gjøre klar en del biler til vinterlagring. Men kan jo vise dere hva jeg har gjort med bilen den siste uka Måtte fikse blinklyset på frontfangeren siden det knakk når jeg kræsja. Har ett utrolig kjekt verktøy som heter StiftIt, og det kan du få kjøpt hos Relekta. Beklager noen dårlige bilder, men det er på en måte ett skaft som varmer opp en stålbøyle som du smelter fast i plastikken, Og det fins mange forskjellige bøyler med andre vinkler og slikt Og så bruker man en avbiter og klipper av restene Gjor dette på begge sider av festene Funker meget bra! sitter helt fast Tok og byttet ut begge skiltlysene med nye Old and bandage vs. New! Fann litt overflate rust som blir tatt, må ha kommet fra vibrasjonen av dekselet mellom lyktene Og så tilpasset jeg resten av karrosseri delene og det blir sendt til lakkering idag, elller i løpet av helgen Så nå mangler jeg bare nye DE-lykter så er egentlig bilen ferdig etter kræsjet Så skal jeg få pakket vekk litt bilen og få begynde på en annen motor som skal inn
Kenboy82 Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Følger med her jeg også.. Stå på med det gode arbeidet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå