Steffen_1988 Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Flott bil! Er jom coilovers du har? Ser du har fjernet justeringa bak, ble det stor forskjell? Du skal ikke selge ac schnitzer felga? Takk for det Sitter på JOM ja jeg merket endel forskjell når jeg fjernet den, fekk akkurat den høgda jeg ville i forhold til felgkanten. Husker ikke akkurat hvor mye lavere den ble, men når du skrur begge koppene helt i hop, så er det jo bare å måle hvor høg kanten er Hehe, neii dem er desverre ikke for salg :s hadde tenkt å bruke dem som banefelger Okei får jeg prøve meg frem litt. Si ifra hvis du ombestemmer deg ang felgene da Har like felger som bruksfelger og tenkte å ha like banefelger. Men de er ikke lett å få tak i dessverre syveri reagerte på dette 1
Einarbrudevoll Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Noen bilder i fra gårdagens økt Klar for bokken Ødela litt plastikk når jeg rygga ut av skjulet Hva som kom ut etter plastikken datt av Punnpanne platen min som har reddet meg noen ganger Det var engang umbrakobolter... Panser av og frontplate av Retta litt ut skaden på karrosseriet Fikk også tiden til å montere powerflex på "hundebena" Kjekt med hjelper! Han fikk montere hundebena i gjengjeld for at jeg hadde på Laminex på lyktene hans Fått bilen ned på hjula igjen og justert inn camberplates'a Fikk hjelp av to gode hjelpere, LorentzOse og EysteinOse her på forumet så da gjekk det unna Fikk også rydda litt i ledningene i motorrommet og tenkt ut hvordan jeg skal få skjult mest mulig av dem
Einarbrudevoll Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Flott bil! Er jom coilovers du har? Ser du har fjernet justeringa bak, ble det stor forskjell? Du skal ikke selge ac schnitzer felga? Takk for det Sitter på JOM ja jeg merket endel forskjell når jeg fjernet den, fekk akkurat den høgda jeg ville i forhold til felgkanten. Husker ikke akkurat hvor mye lavere den ble, men når du skrur begge koppene helt i hop, så er det jo bare å måle hvor høg kanten er Hehe, neii dem er desverre ikke for salg :s hadde tenkt å bruke dem som banefelger Okei får jeg prøve meg frem litt. Si ifra hvis du ombestemmer deg ang felgene da Har like felger som bruksfelger og tenkte å ha like banefelger. Men de er ikke lett å få tak i dessverre Det får du gjør måtte lage bumpstops da, så det ikke tok inni felgkanten.. Det skal jeg gjøre Er det 16x7.5 det å? Ja, er begyndt å bli litt sjeldne felger nå, har ikke sett så mange av dem
diohrvik Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 husker jeg så denne på 1mai treffet ja, så ut som en kurrant e30
Einarbrudevoll Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 husker jeg så denne på 1mai treffet ja, så ut som en kurrant e30 Stemmeer Ja, den er i bra stand utenom det lille uhellet...
Einarbrudevoll Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Har da endelig bestilt meg vippruter som jeg har lengtet lenge over! Så nå må jeg bare vente Frontplate og skjerm er også påvei
tommyheimberg Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Bare tull med vipperuter, send de til meg i stedet! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Einarbrudevoll Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 trenger ikke vipperuter Joh! kjekt å ha
Einarbrudevoll Skrevet August 16, 2013 Forfatter Skrevet August 16, 2013 Bare tull med vipperuter, send de til meg i stedet!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Haha, kansje deet! Skal se hvordan det ser ut først
Einarbrudevoll Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 vipperuter er tøft på e30! flott bil btw Jeg å synes vippruter må til takk for de!
Einarbrudevoll Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Var og henta meg ett mTech 2 ratt og en E36 radiator endag Rattet er litt slitt, men det er ingen rifter på det. Noen som har noe tips om behandling som kanskje kan "friske" det opp litt?
Einarbrudevoll Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Tenkte jeg også skulle heve motoren litt siden jeg skal gå ned til 16" hjul, så jeg lagde meg noen skims til det, kommer vell til å bli montert i vinter engang når motoren skal ut Rågodset Ferdig produkt Det bygger 1 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå