Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjører i dag bmw e39 (520 sedan) men vurderer å bytte til e90 (320d touring). Har alltid vært imponert over e39s fremkommelighet på vinteren. I denne sammenheng lurer jeg på om det er noen som har erfaring med hvordan e90s fremkommelighet er i forhold til e39?

Svar mottas med takk :)

Skrevet

Hei.

Har Bmw E91 2006mod.

Synes fremkommeligheten på vinterføre er bra-men selvfølgelig må man ha av testvinnerne i (piggfrie vinterdekk)

Skrevet

Har ingenting negativt å komme med ang. min E91 og fremkommelighet på vinterføre. Kommer frem uten problem ved "normal" vinter. Oppfører seg fint på snødekte veier også. Kjører Nokian Hakka 5 piggdekk 225/45-17.

Skrevet

Alfa omega er gode dekk. På min gamle E91 fra 07 så kjørte jeg første sesong med dårlige conti piggfri (tyske helårsdekk), og det var regelrett livsfarlig.. Kjøpte så på testvinneren for 2012 Continental Conti Ice Contact (pigg) i 225.45.17 rundt om, og det ble straks en fantastisk bil å kjøre på vinterføre faktisk :)

Skrevet

Takk, og for gode dekktips:) Ettersom de 3siste bilene mine har vært 5serier har jeg liten erfaring med 3serien på vinterføre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...