Morten318 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Etter et opphold uten bil har man fått kjøpt seg noe nytt.. Valget falt på en 2009 bmw e92 320xda.. Hentes på fredag i Hønefoss! Hva er erfaringer med xdrive? Første gang med 4x4 sjenerelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Gratulerer med flott bil. Fattern hadde e61 med x-drive og har f10 med det nå. Systemet funker ekstremt bra, hdc funksjonen er også genial når man kjører ned bratte bakker om vinteren. Kan bare si at jeg kom opp bakken i fjor vinter med den, når naboen med q5 måtte rygge ned igjen halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Xdrive er et fantastisk system. Min mor har dette i en E91 og som sigurd så har man en enorm framkommelighet og med HDC så kommer man ned de bratteste bakkene. Jeg har aldri satt meg fast med den bilen, uansett hvor dyp snø. så gled deg til vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Takker. Blir spennende med xdrive da høres det ut som.. Er xdriven litt høyere foran? hørte noe rykter om en slags spacer som ligger over demperen. stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Den er hvertfall en god del høyere. Du burde kjøpe deg H&R senkefjærer som senker 25-30mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Men er det forskjellig m sport understell på x drive å ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe felger, men det blei da et sett i år. 8,5 foran og 10 bak i 19" Bilen burde vært litt lavere foran og titter litt på H&R fjærer 25-10mm til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå