Gå til innhold

elendig stereo anlegg i e61 2009. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei trenger litt hjelp her.

Har en e61 2009, anlegget er ikke bra. Tipper det er det billigste som ble levert. Ellers skjønner jeg ikke bæret!

Er int i å oppgradere med nye elementer og sub i org hull, må vel ha ny forsterker også.

Hvordan koble seg inn på den orginale spilleren for å få signal til ekstern forsterker?

Noen som har gjort dette? Trenger noen tips her!

TAKK på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få signal til ekstern forsterker uten å kjøpe pnp forsterker med tilhørende kabelsett, så kan du jo bare hente ut signal fra en høyttaler ved å bruke en sånn her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id=

Har gjort dette på min -07 3-Serie for å få ekstern forsterker. Å det funker knall :) Å om du har subwoofer under setene, så er det bare å hente signal fra en av de, sånn at du kan justere bass fra hovedenheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du handler inn noe som helst må du hvertfall finne ut hvilket anlegg du har. Har du basis-anlegg så har du ingen ekstern forsterker. Jeg tviler vel igrunn på at basis-anlegget kommer med høyttalere i taket, men jeg vet ikke. Har du 676 HiFi eller en av de andre oppgraderte anleggene så har du ekstern forsterker. Hvis du har 676 HiFi så er det en ganske smal sak å oppgradere til en bedre forsterker. Og du har høyttalere under setene dine forran, alle e6x har det. 6.5" i basis-anlegg og 8" for alle de andre anleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...