Ron Jeremy Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Hehe spontankjøp mao Vel, lykke til med salget. Banantrikset var kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Ehm, har ikke hengt med i svingene, ska du selge allerede etter par dager? Eller missforstår jeg helt ;D Kjøp, -> Herje/Spøl > selg? Var vell spøle bilde® jeg så kompisen din la ut her om dagen en eller annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Ehm, har ikke hengt med i svingene, ska du selge allerede etter par dager? Eller missforstår jeg helt ;DKjøp, -> Herje/Spøl > selg? Var vell spøle bilde® jeg så kompisen din la ut her om dagen en eller annen plass? Lang historie jeg ikke gidder å gå noe nærmere inn på nå, men bilen er tilsalgs ja. Herjing var det vel lang unna, men dro ei lita lisse på ei langstrekke her om dagen. Ellers har bilen bare fått godt stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hehe spontankjøp mao Vel, lykke til med salget. Banantrikset var kult! Ja, ble litt spontankjøp. Hadde egentlig kjøpt en E46 Coupé, men den ble solgt rett foran nesa på meg. Så ble en smule irritert akkurat da.. ^^ Jeg MÅ på ingen måte selge M3'en, bilen er god som gull den. Alt fungerer og ingen som helst ulyder e.l men jeg klarer ikke fargen rett å slett og jeg har fått muligheten til å kjøpe den E46 jeg nevnte allikevel. Så da legger jeg ut M3'en for salg Har hatt 25 biler på 7 år, så er ikke akkurat noe nytt at jeg bytter biler ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Er det noe jeg har lyst på så er det gul E36. Vel, kanskje en annen gang. Lykke til med salget, fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå