Gå til innhold

HJELP!! bilen starter ikke! diagnose hjelp ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en 97 bmw e39 528 m aut. det som skjedde var at jeg var en tur innom butikken og når jeg skulle dra derifra så starter den ikke :cry: jeg var på på bunn av reservetanken så trudde jeg gikk bensin tom og i med at jeg var på vei til bensinstatsjonen skulle bare innom butikken så var det ikke så langt å gå for og fylle reservekanna, men etter 10 ltr på tanken igjen så fyrer den ikke. har skjekket alle sikringer forran å bak. relee bak klikker når man setter på tenning så da røsket jeg opp baksetet for og evt høre lyd fra pumpa men ingen lyd. er da den gåen? jeg å bilen holder til på jessheim å håper noen av dere der ute har diagnose utstyr som leser min bil som kan hjelpe meg asap! noen der ute som kan hjelpe meg? jeg betaler gjerne

Skrevet

kan jo være pumpa som dro til seg en hel hau drit å kvelda eller kansje et bensinpumperele som tok kvelden .

bare å høre på mekonomen på industrifeltet på jessheim,han tar diagnose,veldig ålreite å hyggelige folk,billig også

Skrevet

disse kunne desverre ikke hjelpe meg før uke 35... noen andre som har noen forslag? både relee og sikring til bensinpumpe er hele. trenger bare en bekreftelse på at det er pumpa som har røket før jeg invisterer i en ny pumpe

Skrevet

Prøvd og lytte på tanken når du slår på tenninga da?

Enten jekke den opp og legge øret inn til tanken?

Kan jo også ta ut bakseteputen og skru opp lokket som går ned til tanken, derfra er det jo enkelt og ta ut pumpa og sjekke at den går..

Skrevet

Du hører ganske lett om pumpen går eller ei. Ta ut bakseteputen som sagt over, og legg hodet inntil når noen vrir om tendinga.

Du skal klart og tydelig høre at pumpen går.

En bensinpumpe blir lett tørr og ødelagt dersom du kjører bensintørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...