Gå til innhold

min bmw

Share

Anbefalte innlegg

her må de gjøres endel grep om den skal hevde seg blandt de andre E38`ene som er på forumet.

Du kan starte med å fjerne "streamer" i frontruten. Så skifter du til hjul som ikke er i hvit og ikke ligger midt under bilen bak.

Så lakkerer du leppen, fjerner hovedlys og blinklys. Deretter kan du slå deg selv på brystet og heve ølglasset imens du tenker på hvor flink du har vært og reddet en klassiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må de gjøres endel grep om den skal hevde seg blandt de andre E38`ene som er på forumet.

Du kan starte med å fjerne "streamer" i frontruten. Så skifter du til hjul som ikke er i hvit og ikke ligger midt under bilen bak.

Så lakkerer du leppen, fjerner hovedlys og blinklys. Deretter kan du slå deg selv på brystet og heve ølglasset imens du tenker på hvor flink du har vært og reddet en klassiker.

Tøft, men sant :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hard mot ferskinger pingvin! :P forsåvidt enig i mye av det du sier, men er ikke alle av oss som er originalpolizei vettu! ;) (greit jeg liker oem+..+ da :P )

Ser ut som et fint utgangspunkt du har! spent på planene du har for bilen videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

trådstarter:

beklagelig så er det sant det pingvinen sier, en E38 fortjener "bedre".

bytt til orginale lykter med løse blinklys, lagg alt i bilens farge, ikke 2delt slik du har.

bytt felger, evt klask på spacere så dem ligger lengre ut i buene :)

og pøs på med flere bilder :)

se evt signaturen min, der er min E38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...