sondre82 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 min bmw E38 730. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 her må de gjøres endel grep om den skal hevde seg blandt de andre E38`ene som er på forumet. Du kan starte med å fjerne "streamer" i frontruten. Så skifter du til hjul som ikke er i hvit og ikke ligger midt under bilen bak. Så lakkerer du leppen, fjerner hovedlys og blinklys. Deretter kan du slå deg selv på brystet og heve ølglasset imens du tenker på hvor flink du har vært og reddet en klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 her må de gjøres endel grep om den skal hevde seg blandt de andre E38`ene som er på forumet.Du kan starte med å fjerne "streamer" i frontruten. Så skifter du til hjul som ikke er i hvit og ikke ligger midt under bilen bak. Så lakkerer du leppen, fjerner hovedlys og blinklys. Deretter kan du slå deg selv på brystet og heve ølglasset imens du tenker på hvor flink du har vært og reddet en klassiker. Tøft, men sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Sannheten er tøff å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Du er hard mot ferskinger pingvin! forsåvidt enig i mye av det du sier, men er ikke alle av oss som er originalpolizei vettu! (greit jeg liker oem+..+ da ) Ser ut som et fint utgangspunkt du har! spent på planene du har for bilen videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 På ingen måte en del av polizei, men det får da være grenser hva man kan tillate seg! E38 er virkelig flotte biler, men det er også en bil som bør være "clean", men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 hmmmmmm tusen takk for alle koselig tilbakemeldinger etter å ha vært registrert her inne 2 dager............ hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Kjør på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Dette er bare å bli vant med! På dette forumet må du lage bilen etter andre sine ønsker ellers så er ikke dette plassen desverre! Flott bil med stort potensiale! Gjør den clean og drop it low! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hva slags front er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 trådstarter: beklagelig så er det sant det pingvinen sier, en E38 fortjener "bedre". bytt til orginale lykter med løse blinklys, lagg alt i bilens farge, ikke 2delt slik du har. bytt felger, evt klask på spacere så dem ligger lengre ut i buene og pøs på med flere bilder se evt signaturen min, der er min E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå