pervik Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hei Jeg var ute og vasket bilen her en dag og satt den rett i garasjen etterpå. Noen timer sener skulle jeg ut og kjøre, men hjulene satt nesten bom fast. Fikk den løs til slutt, men da hylte noe som bare det en liten stund før det gjekk over. Har skjedd noen ganger og det kan ikke være rust etter bare noen timer. Noen som har hatt same problem på e92 eller andre BMWer? Noen som vet hva problemet kan være?
joakimh Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 bart metal ruster veldig raskt. vis jeg vasker bilen og setter den i garasjen over natten så henger den på bremsene. men slepper nesten men gang. har ikke vert borti at det hyler etter vask
pervik Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Den er til tider veldig vanskelig og få løs og den hyler som regel i 5-10 sek før det gir seg. Nå i det siste det har skjedd og jeg har fått beskjed om og skifte klossene, men vet ikke om det har noe med det og gjøre?
nimitz Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Kan være stemplet i kalipperen som er tregt. Da vil presset på klossene mot skiven bli større. Smør opp stemplet når du bytter klosser så vil nok problemet med at de "henger" forsvinne.
StigJ Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Sikkert bremseskoene til håndbrekket som er slitent og størt. Har det akkurat slik på e91en min nå.
pervik Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Må jeg skifte bremseskoene da? Får først prøve det som nimitz sa og sjekke om det fungerer. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå