Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar tid og bygge om til kompressor og. men tror det er billigere og enklere og kjøpe et billig turbokitt på ebay og montere det :-) artige motorer dette her :-) jeg skal begynne og bygge om min med diselveiv og borre den opp til og passe m3 3,2 liter stempel :-) skal bli gøy og se hvordan den blir med 2.1 liter :-)

Skrevet
tar tid og bygge om til kompressor og. men tror det er billigere og enklere og kjøpe et billig turbokitt på ebay og montere det :-) artige motorer dette her :-) jeg skal begynne og bygge om min med diselveiv og borre den opp til og passe m3 3,2 liter stempel :-) skal bli gøy og se hvordan den blir med 2.1 liter :-)

Såppas ja, kult! :) Har ikke lyst å bygge om til turbo. Hater å drive på med eksosdeler :P

Skrevet
Sant nok, men du kan jo ikke trimme en motor uten å bruke penger - selv om du er en 18-åring på lærlinglønn...

Nei, som sakt lengre opp. Så er jeg klar over at jeg må betale :P Men man finner jo noe under 18k ;)

Skrevet
Syntes det var billig jeg!

jojo, kan godt hende det er billig. For fulgte jo med mye rart :) Men for en 18 år gammel gutt, som akkurat er begynt med lærlinge tiden. Så er det en god del :)

Det som følger med er det som er nødvendig for å ha en kompressor under panseret.

• 1 year later...
Skrevet

Det er bare å hoppe å drite i å bygge turbo eller kompressor på en m42 på mindre tid enn du bytter motor ;) ikke koster det lite heller :) men når det funker så er det jævlig gøy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...