martinwenberg Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 blir ikke snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hehe, kompressor eller turbokit for å få rundt 200hk.. 192hk får du av 325 motor som koster under 10.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Joda ser den men greia er at bilen skal brukes daglig, å har ikke tid til å begynne med motorbytte å tilpasninger av det. Kompressor er jo en enkel sak, å da kan man ta litt å litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 tar tid og bygge om til kompressor og. men tror det er billigere og enklere og kjøpe et billig turbokitt på ebay og montere det artige motorer dette her jeg skal begynne og bygge om min med diselveiv og borre den opp til og passe m3 3,2 liter stempel skal bli gøy og se hvordan den blir med 2.1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 tar tid og bygge om til kompressor og. men tror det er billigere og enklere og kjøpe et billig turbokitt på ebay og montere det artige motorer dette her jeg skal begynne og bygge om min med diselveiv og borre den opp til og passe m3 3,2 liter stempel skal bli gøy og se hvordan den blir med 2.1 liter Såppas ja, kult! Har ikke lyst å bygge om til turbo. Hater å drive på med eksosdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Har du vurdert dette kit'et? I USA ble det stort sett levert M42 og M44-motorer som 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Har du vurdert dette kit'et? Så veldig lovende ut. Men 18000kr er jeg ikke interresert i å bruke. Greit jeg må ut med litt penger, men så mye vil jeg ikke bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Syntes det var billig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Syntes det var billig jeg! jojo, kan godt hende det er billig. For fulgte jo med mye rart Men for en 18 år gammel gutt, som akkurat er begynt med lærlinge tiden. Så er det en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Sant nok, men du kan jo ikke trimme en motor uten å bruke penger - selv om du er en 18-åring på lærlinglønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Sant nok, men du kan jo ikke trimme en motor uten å bruke penger - selv om du er en 18-åring på lærlinglønn... Nei, som sakt lengre opp. Så er jeg klar over at jeg må betale Men man finner jo noe under 18k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Syntes det var billig jeg! jojo, kan godt hende det er billig. For fulgte jo med mye rart Men for en 18 år gammel gutt, som akkurat er begynt med lærlinge tiden. Så er det en god del Det som følger med er det som er nødvendig for å ha en kompressor under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Det er bare å hoppe å drite i å bygge turbo eller kompressor på en m42 på mindre tid enn du bytter motor ikke koster det lite heller men når det funker så er det jævlig gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå