e30 tic Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Veldig fin bil og bra arbeid du gjere:-) Einaste dei bensinslangene dine er deiav skikkelig kvalitet? Mange av den typen er kun ein lags med stålfletting. Ser du på ein original bensin slange er den minimum 2 lags. Dei ser enn når blir morkne og dårlige, det gjere du ikkje med stålfletta..
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Framme i motorrommet er det brukt skikkelige, men bak vart det brukt biltema siden alt anna var stengt i jula, skal sjå litt nærmare på då, men meiner og hugse at dei var tynnare ja, får ta å bytte dei
volvobrage Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Stilig prosjekt! Ser ut som du er nøyen, det er flott!! Ka kostar omborringa av felgane egentleg?
splittfire_95 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 Er så lenge sida eg spørte, gløymt de. Men usikker på om eg skal borre om mine, kan hende det blir nye felga, får sjå
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2014 Skrevet Mars 23, 2014 Fy søren så bra! Følger med ^^ Frooyen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå