Ettan Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Har en e46 320i 2000 med multifunksjonsratt med telefon og R/T - knapper. Bilen har ikke telefon. Så da lurer jeg på hva dette skal bety? Hvilken funksjon har de? Det eneste det står om telefonknappen i instruksjonsboka er at man aksepterer innkommende anrop. Anrop fra hva? Kan det være at den har bluetooth ? Bluetooth fra 2000 høres jo ikke helt rett ut. Det må i så fall være ettermontert. Rattet jeg har stemmer ikke helt med det som vises i instruksjonsboken. Samme knappene, men jeg har doble rekker. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Alle BMW-er med multifunksjonsratt har telefonknapper, uavhengig av om de faktisk har telefon/handsfree. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettan Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Åja. Så den har ingen funksjon i mitt tilfelle? Bare til pynt? Selgeren nevnte sa at det skulle være bluetooth i bilen. Hvordan finner jeg dette ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Jeg tror ikke man fikk dette originalt i 2000, så isåfall må det være noe uoriginale greier. Om det er originalt vil du kunne se det på bilens utstyrsliste. Du vil også ha en mikrofon i taket. Om det er uoriginalt aner jeg ikke hvordan du kan finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettan Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Nei, originalt er det nok ikke. Står ikke noe om det i instruksjonsboken. Jeg har en slags boks midt i taket som ikke ser ut til å ha noen funksjon. Den er hvit med sånne riller som viftene har. Kan dette være en mikrofon av noe slag? Tror vel ikke det, men hadde vært moro og visst læll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Den er mest sannsynlig til alarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Alle BMW-er med multifunksjonsratt har telefonknapper, uavhengig av om de faktisk har telefon/handsfree. dette stemmer vel ikke helt, er da ganske så sikker på at jeg har sett fler med multifunksjon uten TLF knapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Det har jeg aldri sett eller hørt om, men om du har noen konkrete eksempler skal ikke jeg være vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 her er M5 ratt jeg hadde. ingen tlf. orginalrattet jeg hadde. ingen tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Fant et bilde av bilen til en kompis å der er det heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Greit, skal gi meg. Jeg har automatisk tenkt e46 og nyere (spesielt siden det er det trådstarter har), og der er det ikke slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Alle BMW-er med multifunksjonsratt har telefonknapper, uavhengig av om de faktisk har telefon/handsfree. Jeg har multiratt, ingen telefonknapp heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå