leholtet Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Er ikke noe must med bukk for å få ned fjærbenet foran. Men det kan være en fordel å ha hele fronten i været. http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=810624&highlight=suspension - Hvis du gjør som anvist i dette klippet, så går det fint. Vil ikke anbefale å gjøre dette alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Det er da ikke mye arbeid. Regner med det er rimelig likt som på e90? Gjorde det på min her om dagen brukte 30 min per side å da har jeg aldri gjort det før. Løsner alle kabler fra fjærbeinet. Så setter du en jekk under skiva å løsner topplageret, kyllingbeinet å der fjærbeinet er festa i spindelen. Så slepper du ned jekken. Så klemmer du sammen fjøra å dytter ned dempern, så får du den ut i toppen. Da er det bare å nappe ut fjærbeinet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Tenkte å Gjøre det samme snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 har bestillt duplicolour sin med blank overflate får se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Ta et litt bedre bilde av den CSL flapen din, 1 serie coupe er noe jeg har drømt om lenge! denne ser flott ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 åssen spiller har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå