Gå til innhold

Michael´s 2002 M5. selges...

rindegut
 Share

Anbefalte innlegg

Bytte til enkle sideruter hjelper vell også litt, nesten tom tank bensin, og henge opp flotøren? Er jo fort 70kg bare der 8)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Det er ofte at de krever at du har full tank ved visning.

Enkleste er kanskje å dra til Tyskland og få en tuv godkjenning der? Vil det hjelpe på godkjenningen her hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har vært i Tyskland og er tuv godkjent , det hjelper ikke . bt i Norge har ikke lov å endre vektene i vognkortet , det er det som er problemet . hadde denne vært ombygd på en 535 eller 540 med v8 hadde ikke dette vært noe problem . men er på god vei med letting så dette går bra det , er kun dette som står igjen nå , så dette ser jeg lyst på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det står skrevet litt tidligere i tråden hær :) skal bytte ut el stolene med manuelle stoler, fjærne alle rullgardinene, bytte ut dobble rutene med enkle ruter osv osv, bare boksene til navi og radio og dørkmatta i bagasjerommet var 30 kg :P han som har bygget bilen har og satt inn nedfellbar baksete rygg som han bare har skrutt fast fra baksiden siden festene ikke passa, så jeg har satt inn fast rygg som skal være der, der sparte jeg 10 kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke bt på tirsdag :/ bakre bærearmen høyre bak gjekk til H på mandag, arme hadde glidd av foringa!!! :o 1,5 mnd gammel fra febi :o har fått satt på en brukt en nå inn til videre og satser på og få vise bilen imårgen :) så blir det en tur på gs på fredag og få meg ei ny bærearm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...