Andnee Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Hallo, Stusser litt på å putte en S54b32 i bilen.noen som vet hvordan problemer som kommer til å dukke opp ?? Det er det elektriske som jeg er litt skeptisk til Hvordan blir det da å koble motorledningsnettet til bilen ?
StigJ Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Burde vel finne en del nyttig her: viewtopic.php?f=11&t=133999&hilit=jeppe
Andnee Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Hva må loddes om for å få det til å funke ?
Bmwrob Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Flytt alt over du, så slipper du å tenke mer. Men bare vær OBS på vekta, den skal ikke overskride vekta på en 316i..
Andnee Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Flytt alt over du, så slipper du å tenke mer. Men bare vær OBS på vekta, den skal ikke overskride vekta på en 316i.. Blir veldig mye jobb å flytte over alt, vil tro det finnes enklere metoder
Bmwrob Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Hvorfor vil du lage "shortcuts"? På en bmw er det veldig enkelt, hele motorelnettet er jo bare koblet inn til hjernen. Bare å plugge fra og ta ut alt av kontakter så er det ute, osv osv. Er jo "modulære" nesten så å si. Er mye lettere å faktisk bare flytte enn å kutte og lodde og driiit... Skal jeg love deg!
Andnee Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Hvorfor vil du lage "shortcuts"?På en bmw er det veldig enkelt, hele motorelnettet er jo bare koblet inn til hjernen. Bare å plugge fra og ta ut alt av kontakter så er det ute, osv osv. Er jo "modulære" nesten så å si.Er mye lettere å faktisk bare flytte enn å kutte og lodde og driiit... Skal jeg love deg!
rindegut Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 http://epicmotorsports.com/s54-s62-stan ... rness.html hær er noe vertfall hadde en side der de solgte komplette kit med eletrisk pedal og alt, men finner den ikke igjen skal se om jeg finner den igjen
Andnee Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 http://epicmotorsports.com/s54-s62-standalone-conversion-ews-removal-wiring-harness.html hær er noe vertfall hadde en side der de solgte komplette kit med eletrisk pedal og alt, men finner den ikke igjen skal se om jeg finner den igjen Takk Denne har elektronisk gass spjeld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå