Kevinkjonli Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Har nettopp bytta clutch på bilen min. en e36 comapct med m52b25. kjøpte clutch fra koed. til m52. Den nye clutchen er litt mindre i diameter. men alt passet. Jeg kan starte bilen, sette den i gir(uten å ha inne clutchen) om jeg setter den i andre og gir mye gass går den litt framover. Noen som har noen tanker? eller har opplevd dette?
stig. Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 du hakke tilfeldigvis bestilt feilclutch a? f,eks til en m50 uten dobbeltmassesvinghjul,eller noe sånt ?
Kevinkjonli Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Bestilte fra koed. Stod st det var til m52.
Kevinkjonli Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Det er konstant clutch. Om jeg har inne clutchen eller ikke. Men om jeg gasser mye går bilen litt fram..
Thundercoil Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 @lasse: Haha Du kan jo begynne med å snakke med koed på chatten deres. Oppgi delenummer/koednummer på akkurat den du kjøpte, og sleng med skiltnummer på bilen. Spør om det er riktig, og nevn problemet. Høres ut som du har fått/kjøpt feil clutch altså.
Kevinkjonli Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Var feil clutch gitt, feil levering av koed..
Muren Motorsport Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Trivelig.. de dekker vel ut/innmontering av ny clutch? eller? "du burde sjekka først"?
torbfer Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Trivelig.. de dekker vel ut/innmontering av ny clutch? eller? "du burde sjekka først"? Tviler på dei dekker det, har kjøpt 2 girkasser av koed som har vært ødlagt å eg har ikkje kjangs til å få betaling for jobben.
Bmwrob Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Du kan i det minste kreve en form for erstatning?
torbfer Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Du kan i det minste kreve en form for erstatning? Hvordan skal man klare det ? eg får pengene igjen når eg sender dei tilbake igjen. Men er ikkje snakk om å få noe for jobben.. Det er forbanna kjedeligt når dei skriver kassene er testet og lyder fint. Muligens siden dei har sendt feil clutch til trådstarter, men tviler egentlig på han får noe for jobben
///MoePower Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Og når sant skal sies, du BURDE faktisk ha sjekket det før du monterte sammen.. Når du sier at du så det var feil diameter på den bl.a, så burde det ha ringt en bjelle.. No offence, men sånn er det bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå