geira Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Her er noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Lite respons gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnebart Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 har alle service blitt fulgt hittil?er det noe betydning av rust steder på`n? også hvor i norge er denna plassert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Siste stempel i boka er på 110 K. Hva som er gjort etter dette og fram til jeg fikk den kan jeg desverre ikke svare på, men bilen er kompakt og fin å kjøre så vil nok tro at den har fått god behandling fram til nå. Jeg har byttet det som står i post 1, samt mikrofilter på den.Er selvfølgelig tatt 4-hjuls kontroll/justering etter at delene ble byttet. Ang rust så er det svært lite. Begynner å komme litt bobler nederst ved førerdøra og oppunder der skiltlysene er montert. Under er den meget bra. Bilen er " plassert " i Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Bilen har nå fått vintersko på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Bilen byttes/selges kun fordi behovet for så stor bil ikke er tilstede lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Meget bra bil som bør sees og prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Har du prøvd å legge den på finn enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Nei,har ikke det. Bilen vurderes solgt, ikke helt bestemt meg ennå. Derfor legges den ut her. Veldig fornøyd med bilen , men trenger igrunn ikke så stor bil lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg