Mexos Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Så en slik på Finn for en stund siden. Samme ratt og drev. Kanskje samme båt? Kjente jeg fikk lyst på en slik da ihvertfall (Vi BMW entusiaster er enkle ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie90 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 fytti rakkern så tøft!! Dette er noe jeg ikke viste om overhodet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Bytt ut den gamle bensinslukeren i en m30b35? Alt passer nok over:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Oj, så kult! vet med meg selv at om jeg skulle hatt et båtprosjekt så skulle jeg hatt s62 i Men hvordan er det å bygge om en motor til bruk i båt? hva må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Oj, så kult! vet med meg selv at om jeg skulle hatt et båtprosjekt så skulle jeg hatt s62 i Men hvordan er det å bygge om en motor til bruk i båt? hva må til? Om motoren skal stå i et lukket motorrom må du ha vannkjølt eksosmanifold. Også må du bytte ut radiatoren med en varmeveksler samt montere en sjøvannspumpe. Det er i hovedsak det du trenger. Beste sjøvannspumpe til marinisering av bensinmotor er e Johnson f6 highspeed impellerpumpe. Den bør monteres på en enden av ene kamakselen da den går med bare halve hastigheten av veiva. Holder på å mariniserer en m73b54 til båten min nå som slal kobles på en hamilton vannjet:-D Ligger noen bilder i tråden min og det kommer updates:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Ah, det er jo forsåvidt ikke største jobben, høres det ut som iallefall hva gjør man med girkasse og drev da? er vel ikke "barebare" her? Tror ikke du blir drept om du lager en tråd om båten og motoren her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå