Hzh Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Blir rå lyd kan jeg tenke meg, å ut av kanalene blir jo helt rått
liffi Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 2x3" ja. Eller 2.5 - 3". Må se hva som er lettest ang plass å om det ikke blir for mye bråk
///MPower Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 holder i massevis med 2.5". bygger du for stort så taper du effekt liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Da går jeg for 2.5. Skal å fjærne kat. Så planen blir å ha en kraftig lydfemper rett før x pipe, så 2.5" ut å 3-4" utblås på hver side ( må være litt harry på en slik bil" å hele eksosen blir surra i eksosteip / varme teip. Ligger så tett på gulvet så blir fort varmt
liffi Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Fikk på no litt penere baklykter .spray sota baklys gjort av en Proff Svenske var ikke pent !
liffi Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Skrevet Juni 20, 2014 Bare en uke igjen til Rudskogen nå ! må si jeg gleder meg til å få testa bilen litt på bane Ble mye bedre med "Orginale" baklys. driver å kobbler litt målere å. MÅ ikke ha det, men kjekt å ha et lite innblik i hva som skjer, blir å sveise inn kammer i bunnpanna også tilfelle rottefella at olja blir borte i svinga! vi blir en noen som camper på depo ( Litt sjarm ) flere som skal?
liffi Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Noen få bilder fra Rudskogen i helgen.dukker vell opp noen fler med tiden når div fotografer legger ut her å der Bilen fungerte Topp, men lakk litt olje ( Mest sannsynelig fra simringa på veiva ) utenom detså holdt den hele helgen å litt til ! Beivakongen og Kristiansan'årn reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Skrevet Juli 11, 2014 Fant no bilder på nett.Tatt av Kristian Yksnøy Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 12, 2014 Forfatter Skrevet August 12, 2014 ØK presse til m60. Helst brukt, men om ikke det er å oppdrive så må man vell bite i det å handle nytt etter nyttår! Om noen har/ser no tilsags så si ifra på PM
Skårholen Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Mener at det lå ei på blocket i forrige uke, kan hende den fortsatt ligger der fortsatt. liffi reagerte på dette 1
termin Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Ble det for lite hester på de største svingene med 540?
liffi Skrevet August 13, 2014 Forfatter Skrevet August 13, 2014 nei da, fungerte det. lå på 3gir i langsvingen på tørra, men kjenner jeg må ha mere.Klarte ikke kontre langt på sletta uten å måtte kaste den fra side til side. blir ikke røyk eller flyt av sånt
liffi Skrevet August 13, 2014 Forfatter Skrevet August 13, 2014 Mener at det lå ei på blocket i forrige uke, kan hende den fortsatt ligger der fortsatt. Har du link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå