Ryeng1 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Blir vel som å finne nåla i høystakken dette her, men er ikke tilfeldigvis noen som har BMW Performance girkule (til 5.trinns kasse) liggende tilsalgs? Denne jeg tenker på: http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e46/17 ... -0-429-267 Glemte å ta den ut fra 328'en min noe som irriterer meg en smule nå.. Schmiedmann trengte én uke for å levere kula, men hører her først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Noen bilder fra dagens shoot vetu03 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Strøkent noen planer om kortid csl luka kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Strøkent noen planer om kortid csl luka kommer? Lakkere opp igjen panseret og få kjørt en ordentlig runde polering så er bilen meget ryddig Må få bytta clutchen først, så nærmere jul en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Hvor kjøpte du felgene? har blitt litt forelsket i de, og heller ha bbs'ene som vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Hvor kjøpte du felgene? har blitt litt forelsket i de, og heller ha bbs'ene som vinter Disse fåes ikke kjøpt lengre. Kun i orginal versjon hos BMW - vil ikke vite prisen.. Men VMR har en type som er identisk bortsett fra at dem ikke har ///M emblemet i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Der du kjøpte fra då eller kjøpte du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Der du kjøpte fra då eller kjøpte du brukt? Var heldig å fikk tak i et sett brukt. Hender det dukker opp noen på finn med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Vanvittig pent, mister! E46 Coupé er jammen ordentlig fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 heldig ja må være de peneste "cleane" felgene til e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 heldig ja må være de peneste "cleane" felgene til e46! Jeg liker CSL felgene godt! Også Style 95 felga har jeg sansen for Prøver å få tak i et sett slike i 19", men kryr ikke akkurat av de heller. Men jeg vet at Yngve Lindgren hadde CSL felger tilsalgs for noen mnd tilbake, send han en mld å hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Vanvittig pent, mister! E46 Coupé er jammen ordentlig fine biler Takk for hyggelig ord! E46 kler Coupé-formene i mine øyne ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 heldig ja må være de peneste "cleane" felgene til e46! Jeg liker CSL felgene godt! Også Style 95 felga har jeg sansen for Nei de er ikke jeg like glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 heldig ja må være de peneste "cleane" felgene til e46! Jeg liker CSL felgene godt! Også Style 95 felga har jeg sansen for Nei de er ikke jeg like glad i Hehe.. Smak og behag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Knipset noen ferske bilder idag! Enjoy Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå