Gå til innhold

Min E46 Coupé M-Sport ..Individual.. (SELGES!)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg våger ikke å sette de bilene opp mot hverandre! Hehe. De er vidt forskjellig, så helst ville jeg hatt en av hver :)

Det hadde vært luksus.

5'ern er ren luksus i forhold, med god plass, stillegående og lydtett samt meget lettkjørt mtp størrelsen og vekta på bilen.

3'ern i mer ungdomsbil, med liten plass, og et helvetes forbruk(!) :P

Angrer meg for at jeg lot E60'en gå, men fikk et veldig bra bud så alt annet hadde vært idiotisk i det tilfelle.. :)

Men én ting er sikkert. Det blir 5-Serie igjen en gang :) Riktig nok tror jeg det blir F10 da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha en E60 530d med komfortseter, og så kan TRF få lov til å trimme den til helvete og tilbake :)

Var jo det jeg egentlig skulle, men hadde avtalt 330ci med samboer og hun har ikke like lyst på E60 som meg. Haha.

Så kan jeg ikke akkurat tvinge hun til å være med å kjøpe noe hun ikke vil.

Men de begynner å bli ganske billige nå, så snart kan man vel ha begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha en E60 530d med komfortseter, og så kan TRF få lov til å trimme den til helvete og tilbake :)

Var jo det jeg egentlig skulle, men hadde avtalt 330ci med samboer og hun har ikke like lyst på E60 som meg. Haha.

Så kan jeg ikke akkurat tvinge hun til å være med å kjøpe noe hun ikke vil.

Men de begynner å bli ganske billige nå, så snart kan man vel ha begge deler.

Skal man ha E60 så er M-pakken obligatorisk syns jeg. Får ikke samme kvalitetsfølelse uten  :) Men 530D hadde vært artig med chip det! Chippet en kamerat av meg sin 530DA ifjor, og den gikk relativt bra til å være dieselbil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke hva du mener! E60 kom bare med M-pakke xD Kunne aldri tenkt meg at de har laget uten M-pakke for det ser jo lite pent ut.

TRF leverer vel steg 3 eller 4 til disse?.

Da med større turbo og dyser osv.

Mener det ble rundt 350hk i 2004 530d og E46 330d-motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke hva du mener! E60 kom bare med M-pakke xD Kunne aldri tenkt meg at de har laget uten M-pakke for det ser jo lite pent ut.

TRF leverer vel steg 3 eller 4 til disse?.

Da med større turbo og dyser osv.

Mener det ble rundt 350hk i 2004 530d og E46 330d-motoren.

E60 kom uten M-pakke.. :P Tro meg, det går en drøss av de på Østlandet.

Husker ikke eksakt hvor mye vi tok ut av han sin, men det gikk godt selv med orginal turbo. (Mener det var tett opp under 290hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Går vel mest uten M-pakker her også, inkludert min onkel sin og samboeren sin onkel sin. Ser ufattelig trist ut, og spesielt i grå blir det gubbebiler. Det er bare å snu hodet bort og late som det ikke eksisterer. Alle E60 har dermed M-pakke og alle ser fine ut :)

Ja, vil tro det flytter seg med kun map også! :) De var jo greie, selv original. Men mye vil alltid ha mer.

Savner bare komforten til tider, men glemmer det så snart jeg trør inn pedalen eller svinger litt. Så en av hver hadde vært midt i blinken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så super fan av e60 designet osv. men en slik som du hadde kunne jeg hatt anyday :D

Smak og behag det vettu :) De kan for såvidt ikke sammenlignes kjøremessig osv. Kvalitetsfølelsen og kjøreegenskapene er noe eget i 5-Seriene. Men så er jo også prisklassen og aldersforskjellen stor også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...