Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Fy flate for en rå E46 !!! Hyggelig å høre! Begynner å bli ganske fornøyd med bilen helhetsmessig nå Kun et par ting som står igjen, før bilen er komplett i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 høres veldig bra ut! PS: vi blir aldri lei av bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 høres veldig bra ut! PS: vi blir aldri lei av bilder ... Jammen det er enda godt Kommer flere bilder så snart nye deler er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Da har jeg fått ordnet meg noen meter med Alcantara som jeg skal få trekt alt av listverk i bilen i. Satser på å få hentet dette imorgen, så da blir det vel "montering" utpå kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Da var listverket ferdig trekt i alcantara. Kjapp prosess og veldig fornøyd med resultatet Tok samtidig med ramma rundt rattet og div småting. Bilder av ferdig resultat kommer imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Noen som vet om man må av med dørtrekkene for å få av listene som sitter rundt "skinnarmlenet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Pen bil, hvor kjøpte du alcantaraen? Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Pen bil, hvor kjøpte du alcantaraen? Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Thnx! Kjøpte hos Scandinano bra kvalitet og med selvkleben bakdel går jobben som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Noen som vet om man må av med dørtrekkene for å få av listene som sitter rundt "skinnarmlenet"? Ja, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Noen som vet om man må av med dørtrekkene for å få av listene som sitter rundt "skinnarmlenet"? Ja, dessverre! Aff.. Får man tatt av skinntrekket "oppå" ramma uten å demontere dørtrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Ja, mener det! Mener å huske å ha lest at dørpanelet var det letteste å ta av, mens drittjobben lå i å dele opp selve armlenet. Edit, fant en DIY. Tror jeg misforsto delen med skinnet. Her ser det ut som den er klipset på. http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... owto_id=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Ja, mener det! Mener å huske å ha lest at dørpanelet var det letteste å ta av, mens drittjobben lå i å dele opp selve armlenet. Edit, fant en DIY. Tror jeg misforsto delen med skinnet. Her ser det ut som den er klipset på. http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... owto_id=25 Takk for link! Jeg trenger i hovedsak bare å få av skinntrekket oppå listverket i dørene for å få trekt ramma/listverket i alcantara. Går fint siden ramma stikker noen mm utenfor selve dørtrekket, så da får jeg festet den ordentlig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Hadde bare iPhone tilgjengelig, så ikke all verdens kvalitet på bildene. Ny komplett midtkonsoll + alcantara håndbrekk mansjett La også på en liten bit på hver beltespenne for å hindre riper i midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Litt bedre inntrykk av fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hva bruker du for å høre på musikk? CD-plater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå