vaskemaskin Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Bra valg av 1 bil Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk for det Begynner å bli fornøyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Har endelig fått overgangene mine til grøftelys! Så det fikk jeg montert i dag også Ble fornøyd med resultatet, kommer seg nå!Grøftelysene er bare noen 9006/xenon look pærer fra GS Har også montert en skjerm og mtech kort girkule! Neste på listen nå er nye sideblink og baklys, som forhåpentligvis kommer denne uken Ellers så har jeg ikke bestemt meg for lippe eller splittere, hva tenker folk her?? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 HeyFikk i dag tatt på nye blinkere foran og skiftet ut baklysene til LED Er fornøyd med resultatet selv! Men skulle vel spandert på en vask... Nå gjenstår bare splittere/sverd foran (gi meg en PM om noen skal kvitte seg med!!), så tror jeg ikke jeg gjør så alt for mye mer i år.. Kanskje foliering av krom listene??Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Det ble veldig bra med lyktene! Bort med chromen er jeg HELT enig i! Du har ikke vurdert m bakfanger og evt. sideskjørt som videre planer? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Ble bra med LED, ja! Og bort med krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Det ble veldig bra med lyktene! Bort med chromen er jeg HELT enig i! Du har ikke vurdert m bakfanger og evt. sideskjørt som videre planer? ;D Tusen takk for det Ja, vurderer m bakfanger, men ser de er litt dyr i forhold til foran, så skal vente litt med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ble bra med LED, ja! Og bort med krom Takker Ja chromen skal vekk, men hva er best, plastdippe det eller kjøpe noe folie og prøve meg fram med det?? Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Jeg plastidippet, men det er fort at det slipper når du bruker høyttrykkspyler eller kraftig avfetting. Ville fått det profesjonelt foliert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Jeg plastidippet, men det er fort at det slipper når du bruker høyttrykkspyler eller kraftig avfetting. Ville fått det profesjonelt foliert Ja, har forhørt meg om pris på slikt, og her på Askøy skal noen ha 2k for den jobben, og det synes jeg er litt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Er nok ganske vanlig pris det. Fullt mulig å prøve seg fram litt selv også Hovedpoenget var at foliering er en bedre løsning enn plastidip i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Fikk noen splittere i uken, og tok de på i dag Må si meg ganske fornøyd med resultatet, selvom at passformen var sånn som så.. Fikk også på nye sideblink over dekket, på skjermen! Noen bilder Har også fått tak i noe ganske stilig, men det kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Det ble knall vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Det ble knall Tusen takk Når man skifter fra original bakfanger på en originalbil, over til mtech bakfanger, må man da kjøpe noen festebraketter eller er de der allerede? Tror jeg har hatt temmelig mye flaks her siden jeg fant denne fine saken, hos en hugger, i SAMME farge som bilen!! Så takk til bimmerfan for å sette meg på denne ideen Endret Juni 8, 2015 av vaskemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 se her ja! fantastisk! ^^ vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Sed er ja!! Samme farge og greier Det er samme festebraketter som så bare å rive av og kaste på den nye Blir bra ! vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå