Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hva er galt med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Hva er galt med motoren? Registerkjeden er slakk, så den hopper på tannhullet, noe som gjør at den feiltenner og har lyst å kubbe på lavt gir/revers, og bruker mye bensin.. Høres også ut som en dieselmotor på tomgang når den er varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 En liten detalj som nye skilter er nå på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Joda, det kommer nok snart det og Men må nok prioritere og få motoren oppe og gå 100% nå! Føler med deg! CSL bakluke er det neste (og forhåpentligvis det siste av eksteriør styling) på bilen min. men nå har jeg et hav andre problemer på e46en ! Blir digg å få bilen frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Føler med deg! CSL bakluke er det neste (og forhåpentligvis det siste av eksteriør styling) på bilen min. men nå har jeg et hav andre problemer på e46en ! Blir digg å få bilen frisk igjen! Hvilke problemer er det du har da? Har forresten nå fått tak i alle delene, så forhåpentligvis blir bilen bra i løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Heisann Oppdaget noen gule flekker i oljen i dag. Er som et slags gult ekkelt belegg på peilepinnen.. Noen som vet hva dette er for noe? Leste noe om at det kommer av at bilen er såklart, noe min har vært i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Og der var enda et gult motorlys kommet i dashbordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Er ikke bmw da,men morsom var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Noen som lakker i Bergensområde eller vet om noen som gjør det, uten at det koster sånn alt for mye? Tror det blir stilig med denne fronten! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Har vært dårlig med oppdateringer med bilen i det siste, men nå i påsken skjedde det hvertfall ting! Har fått senket bilen.. Kjøpte bare noen enkle H&R fjærer, så senket den 55 foran og 35 bak. Da ble det slik også har jeg fått lakket en ny fanger, så fikk prøvemontert den i dag! Er langt ifra fornøyd med fitment enda, men mangler veldig mange karosseri skruer, så får den på skikkelig når jeg har skaffet slike. Var noe fargeforskjell, er det noe som kan bli mindre av om man polerer resten av bilen? Slenger med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 veldig pen bil! hva er ET på felgene? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Fin bil Ut i fra bildene ser det ut som ganske stor fargeforskjell? Fikk du scannet eller sjekket opp fargen din ordentlig? vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 veldig pen bil! hva er ET på felgene? ^^ Tusen takk! ET husker jeg ikke helt, rundt 40-42? Standard Zito som passer e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Fin bil Ut i fra bildene ser det ut som ganske stor fargeforskjell? Fikk du scannet eller sjekket opp fargen din ordentlig? Takk Tja, scannet vel egentlig ingenting. Sjekket opp på demperen med fargekode og med skiltnr osv, men må vel ha litt og si når bilens farge er over 10 år gammel og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Noen som vet hva man kan gjøre når grøftelys kontaktene fra facelift ikke passer i grøftelys til mtech?? Finnes det en overgang eller må jeg kappe ledningene og få på ny kontakt? Slenger ved et bilde så dere kan se forskjellen på grøftelysene De til venstre er de som har stått i facelift fangeren, men de passer jo ikke på nye fangeren Endret April 6, 2015 av vaskemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå