Gå til innhold

Min BMW E46

Share

Anbefalte innlegg

Hva er galt med motoren?

Registerkjeden er slakk, så den hopper på tannhullet, noe som gjør at den feiltenner og har lyst å kubbe på lavt gir/revers, og bruker mye bensin.. Høres også ut som en dieselmotor på tomgang når den er varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kommer nok snart det og :) 

Men må nok prioritere og få motoren oppe og gå 100% nå!

Føler med deg! CSL bakluke er det neste (og forhåpentligvis det siste av eksteriør styling) på bilen min. men nå har jeg et hav andre problemer på e46en :(! Blir digg å få bilen frisk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! CSL bakluke er det neste (og forhåpentligvis det siste av eksteriør styling) på bilen min. men nå har jeg et hav andre problemer på e46en :(! Blir digg å få bilen frisk igjen! :)

Hvilke problemer er det du har da? 

Har forresten nå fått tak i alle delene, så forhåpentligvis blir bilen bra i løpet av neste uke  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heisann

Oppdaget noen gule flekker i oljen i dag. Er som et slags gult ekkelt belegg på peilepinnen.. Noen som vet hva dette er for noe? Leste noe om at det kommer av at bilen er såklart, noe min har vært i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Har vært dårlig med oppdateringer med bilen i det siste, men nå i påsken skjedde det hvertfall ting! 

Har fått senket bilen.. Kjøpte bare noen enkle H&R fjærer, så senket den 55 foran og 35 bak. Da ble det slik 

post-75495-0-25904900-1427833176_thumb.j

også har jeg fått lakket en ny fanger, så fikk prøvemontert den i dag! Er langt ifra fornøyd med fitment enda, men mangler veldig mange karosseri skruer, så får den på skikkelig når jeg har skaffet slike. Var noe fargeforskjell, er det noe som kan bli mindre av om man polerer resten av bilen? 
Slenger med noen bilder :) 

post-75495-0-44910000-1427833284_thumb.j

post-75495-0-79280000-1427833289_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Ut i fra bildene ser det ut som ganske stor fargeforskjell? Fikk du scannet eller sjekket opp fargen din ordentlig?

Takk :)

Tja, scannet vel egentlig ingenting. Sjekket opp på demperen med fargekode og med skiltnr osv, men må vel ha litt og si når bilens farge er over 10 år gammel og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva man kan gjøre når grøftelys kontaktene fra facelift ikke passer i grøftelys til mtech?? Finnes det en overgang eller må jeg kappe ledningene og få på ny kontakt?

Slenger ved et bilde så dere kan se forskjellen på grøftelysene :)

post-75495-0-40850500-1428342755_thumb.j

De til venstre er de som har stått i facelift fangeren, men de passer jo ikke på nye fangeren

Endret av vaskemaskin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...