Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 du får vel kjøpt overgang på ebay, eller selve kontakten og bare bytte om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Fikk på fangeren i dag siden jeg gadd ikke og sitte å se på den lengre! Har ikke koblet grøftelysene siden jeg venter på en slik en overgang.. Passformen er så som så, men skal fikse fog trikse litt når jeg får overgangen Litt synd at det er litt fargeforskjell på fangeren og bilen, men betalte åå og si ingenting for lakkering så tenker ikke så mye på det Slenger med noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 hvor fant du overgang? ble bra med helrøde lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 hvor fant du overgang? ble bra med helrøde lykter! Fant overgang på ebay hehe:-) Haha bra du likte lyktene.. Har hatt det en stund nå og ingen som liker det Har kjøpt led coupe baklykter nå da som skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Syns helrøde lykter er rått! skal gjøre det på min også! Du mener sedan led lykter? Fordi coupe passer ikke på sedan Sent from my iPhone using Tapatalk vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Syns helrøde lykter er rått! skal gjøre det på min også! Du mener sedan led lykter? Fordi coupe passer ikke på sedan Haha ja mener sedan lykter, men bare at det er den typen med "coupe look" Denne typen Endret April 7, 2015 av vaskemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Ah! Ja de er pene! ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 NICE!!! vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 NICE!!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Bare slenger med et bilde nå som jeg syns bilen har blitt litt tøffere enn da jeg kjøpte den Forhåpentligvis kommer snart de nye delene... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ble bra med fangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Ble bra med fangeren! Tusen takk for det Er gøy med hyggelige tilbakemeldinger! Er forresten på utkikk etter felger.. Ikke nye, men bare for å ha litt variasjon haha.. Så hvis noen har noe fete kantfelger som passer E46 de vil kvitte seg med, gjerne skriv en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Vasket bilen og pappa tok ut sykkelen sin. Fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Noen som har tips om kule splittere, lippe eller sverd til fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Bra valg av 1 bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå