lassew93 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Halla! Har akkurat lagt på carbonfolie på min E46 på tak og panser, meget fornøyd med resultat det er faren min som har gjort dette, da han jobber med det daglig.. Spytt inn en kommentar om hva du syns/ikke syns! Vurderer også hvit plastidip på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 det så bra ut med folie på taket, men jeg ville ikke foliert noe mer. få deg heller noe felger å lit senk så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Takker Er allerede godt senket, men kjøper ikke nye felger til en bil jeg snart selger. Felgene er helt greie syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Ble bra med folie ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ble bra med folie ja Takker det ble noe dårlige bilder med tanke på skyene, ser så altfor matt og kjedelig ut, men det er faktisk litt shine i folien også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 syns folien forsvant jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 syns folien forsvant jeg da. Hvis det er litt shine i den? det er ikke mye, men du ser hva jeg mener på det close-up bildet. Irriterende at det ser så annerledes ut på bilde i forhold til irl -__- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Tenker mest med at den skle i ett med fargen på bilen. Hadde vært tøffere med en annen farge på folien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 ja, grunnen til at jeg brukte den er fordi jeg hadde planer om å foliere den hvit og ha diverse i carbon, men pga at jeg sparer til ny så bruker jeg minst mulig penger på den.. jeg hadde allerede kjøpt inn denne folien, så tenkte "la meg prøve". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Da prøvde jeg på panser bare for fun hadde så mye steinsprut som viste godt igjen.. slik ble resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Så pent ut gjort. Mangler bare csl luke nå og m3 front;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 takker stemmer det, leeeenge hatt lyst på det men bruker som sagt minst mulig på den når den skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Her er noen utenfor jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Pris og hvor har du kjøpt folien? Var det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå