Gå til innhold

Min E91 M-sport - Nytt bilde side 3.

Share

Anbefalte innlegg

Flott bil ja:)

Takk for det :)

3D-leppa skrudde jeg på undersiden og limte på oversiden. :)

Er litt dyr frakt hos de, men både jeg og thomase91 har handla fra han og har gode erfaringer. Den første jeg fikk var sprukket under trasnport og da fikk jeg en ny en ettersendt gratis.

Ser ut til å være flott passform, og når den i tillegg er lakkert, så kan jeg villig betale litt for den å :)

Stod denne utstilt på gatebil på Våler? Likte hvertfall en slik der veldig godt, felgene satt som et skudd også :-)

I mitt eie har den ikke vært på våler ihvertfall, blir nok til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har man endelig kommet hjem, var innom optituning i trondheim i kveld :) Der var det god stemning med gitarspilling og grilling :) Fikk omprogrammert ecu'en og må si meg veldig fornøyd med resultatet! I tillegg til godt drag, gikk den mye lettere med mye baggasje :) Det vil jo si en bedre drivstofføkonomi, og det sier man jo ikke nei til :)

kh25xz9lanr8ciqiejaz.jpg

Ståle i gang med programmering!

Takk for god service en fin lørdagskveld :)

Venter flere hentelapper fra posten i tiden framover, følg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Så bra ut bilen din i sta ja :) Så snurten av deg på Edøya! Vet ikke om jeg likte BH`n, men samtidig kanskje litt kult når du kjører fint med senk, samt at den vises ikke sååå godt heller iom at både bil og puppehansken er sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut bilen din i sta ja :) Så snurten av deg på Edøya! Vet ikke om jeg likte BH`n, men samtidig kanskje litt kult når du kjører fint med senk, samt at den vises ikke sååå godt heller iom at både bil og puppehansken er sort :)

Takk for det :) ja så dere sto en gjeng i solskinnet på fergekaia :)

Var skeptisk til den til å begynne med, men lot den være på for å se om den skulle skli litt inn med tia. Alt er jo svart i front på den, så synest det er litt tomt. vurderer å sette på de org nyrene jeg har liggende. Da må bhn vike. men dette blir jo såklart en vurderingsak :P

Flott bil :-)

Etter omprogrogrammering av min ECU ligger jeg på 0,65 / mila på langkjøring..og det er ikke dumt med 400 Hk, 750 NM og 2,1 tonn tung bil :-)

Tusen takk! Artig å høre at flere liker bilen :) Det er ikke det værste det nei, klager ikke på forbruket jeg nei, dem går jo på luft og kjærlighet i forhold til andre biler jeg har hatt :P

Vil absolutt anbefale omprogramering

Får legge ut noen bilder tatt i helga. Iphonebilder :twisted:

Skal få broren min til å ta noen skikkelige bilder en dag :) (Jon.Hjertvik Photography @ facebook)

Får ikke til å laste opp bilder, så de kommer i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder med panserbh og ørlitegran mer senk :)

yccuiv32sjso8rdbdjso.jpg

ne7islqvtf5hzp9c7hht.jpg

kr65wc2p6hyy9micd1kv.jpg

Edit:

Har nå satt på chromenyrer

Hvilken look liker folk best da? Har hatt bilen ca. en mnd nå, og allerede rukket å endra litt på den. Vet ikke helt hva jeg skal gå for enda, innspill? :)

Beklager bildekvaliteten #-o

Her fra jeg henta bilen:

9ergp8riyuyhkns2afey.jpg

Med panser-bh og mer senk:

t2r16llp3z8aaw8v09vx.jpg

Chromenyrer:

5mzip9eznobppsa78702.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...