ketped Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Denne lampa begynte plutselig å lyse når jeg var ute å kjørte. Jeg har ikke merket at noe feil. Bilen ligger like fint på veien selv om jeg kjører med 1 eller5 personer. Kan heller ikke se noe på nivået. Er det mulig det er en sensor feil? Er det noe jeg kan sjekke selv før jeg setter den på verksted? Det er en 1997 mod 520 stv.
Alpejohn Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Er ikke olje på e39, er luft. Kan være en sensor, kan være så mangt. En diagnose er nok plassen og starte. Kan også være dårlig kompressor, lekkasje i ventiler/slager. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Odd-M Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Jeg var plaget med dette på en E39 jeg hadde. Sensoren i bakstillinga streiket, men systemet fungerte fremdeles slik det skulle og holdt bilen på samme nivå hele tiden. Jeg opplevde senere at denne feilmeldingen kom av og til når det var veldig kaldt. Stoppet bilen og startet igjen, så var den borte.
Alpejohn Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Vis den kommer når det er kaldt kan det være vann i slangene som fryser. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
ketped Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Den kom på en varm dag så er nok ikke noe som fryst. Så ingen har noen ideer før jeg setter den inn til diagnose?
Alpejohn Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Nei, er ikke så mye og sjekke.. Kompressoren starter vel ikkeom systemet er deaktivert heller.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Odd-M Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Mulig jeg forklarte meg litt uklart. Jeg byttet sensoren i bakstillinga for å få bort feilkoden. Senere kom den feilmeldingen sporadisk i kalde temperaturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå