Gå til innhold

Hvilket innpress skal jeg ha? E46 facelift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en 2003mod E46 facelift som trenger nye felger. :P

Hvilket innpress er best hvis jeg ikke skal subbe med de og få felgene godkjent?

Er snakk om 19" 8,5" CSL-felger i enten ET20 eller ET40 fram og

19" 9,5" CSL-felger i enten ET22, ET33 eller ET45 bak.

Må bare innrømme at jeg ikke har satt meg skikkelig inn i dette med innpress og felgbredde.

Men håper virkerlig at jeg kan kjøpe disse felgene i 8,5 fram og 9,5 bak uten at det subber :)

Skrevet

Tror du skal slippe unna uten med ET-45, men med de andre alternativene vil jeg tro at du må.

Men har ikke prøvd så kanke vedde på det :)

Skrevet

Er bilen senket? M-sport understell? Har hatt 9" på ET35 bak på E46 med original høyde (ikke m-sport), da med 255/35-18 tror jeg det var, og det gikk bra, men subbet på touring med m-sport. Har 9,5"x19 med ET43 tror jeg det er bak nå, og det går fint med 235/35-19 bak, altså litt dekkstrekk. Ville valgt ET45 i ditt tilfelle på CSL-felga, og holdt meg på litt smale dekk, som 235 f.eks. 265 subber nok

Skrevet
Er bilen senket? M-sport understell? Har hatt 9" på ET35 bak på E46 med original høyde (ikke m-sport), da med 255/35-18 tror jeg det var, og det gikk bra, men subbet på touring med m-sport. Har 9,5"x19 med ET43 tror jeg det er bak nå, og det går fint med 235/35-19 bak, altså litt dekkstrekk. Ville valgt ET45 i ditt tilfelle på CSL-felga, og holdt meg på litt smale dekk, som 235 f.eks. 265 subber nok

Problemet er at jeg ikke finner svarte CSL-felger på ebay, finn.no eller bimmers som har ET45 på 9,5" eller svarte CSL-felger med ET40 på 9" :(

Haster bittelitt siden jeg fikk mangellapp i dag og likevel skal bytte ut felgene mine.

Edit: Bilen er senket ja! Ligger litt under høyden til M-sport. Skal være nogenlunde samme høyde som AC Schnitzer-understellet.

Skrevet

Har du sett på bmautosport.co.uk?

Det har de flere CSL reps i både sølv, gun metal, black chrome og satin black.

8,5" ET40 passer hvert fall foran.

Skrevet

Flott! Greit å få et skikkelig svar om at det passer på bilen når jeg egentlig ikke har snøring på akkurat dette temaet :P

Blir bestilt nye M5 replikafelger etter helga :)

Skrevet
Har du sett på bmautosport.co.uk?

Det har de flere CSL reps i både sølv, gun metal, black chrome og satin black.

8,5" ET40 passer hvert fall foran.

Blir nok M5 replikafelger istedet :)

Syns de var finere, og hakket billigere :)

Regner med 8,5" ET40 passer bak, hvis det passer fram :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...