Hoatran9 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Jaja, på tide å lage en liten trå om e28 min. Spec nu:- Bilstein dempere- Færra senke fjører- Bbs rs replica - Hvite blinklys- M-tech vinge- M-tech ratt- M-tech gear knott- Svarte solkjermer - Spacer H&R - komplett focal - Alpine spiller med dab+ - Orginal m5 stabstag forand med powerflex - Tårnstag bak orginal bmw - Alpina hjul - bmw e34 m5 hjul, nylakkert i hvite - Vidre planer:- 3,5 liter motor med gearkasse- 535 understell- Diff fra 535 med 25% sperre- Powerflex i alle foringer i understellet- Fjærbeins stag forand og bak- Bytte lister i dører- Bytte til m-tech intriør skinn- Større dynamo- Komplett focal - Bytte til nye skinn dørtrekk forand. Dem er borra hull i.- Rust sveise og hel lakkering- Bytte spidometer - M5 stabstag forand med powerflex - Coilovers- Tone ruter litt?Bare å komme med ideer hvis dere ikke er helt enig! Når jeg henta bilen i mai 2013Nå værende dagerStreetmeet i drøbak. øysteinolsen reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 så ut som et fint utgangspunkt. chrome nyrer hadde gjort seg
Hoatran9 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 så ut som et fint utgangspunkt. chrome nyrer hadde gjort seg Er litt utsikker om jeg skal beholde chromen eller ikke se, fangerene har fått flaset av chromen så den er slitt vekk. Samma er det rundt rutene på noen plasser.
stig. Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 så ut som et fint utgangspunkt. chrome nyrer hadde gjort seg hva er det med folk å chrome nyrer på det forumet her syns nå vogna er drit kul å jo mindre chrome jo bedre,hehe(syns jeg da )
Pedi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 så ut som et fint utgangspunkt. chrome nyrer hadde gjort seg hva er det med folk å chrome nyrer på det forumet her syns nå vogna er drit kul å jo mindre chrome jo bedre,hehe(syns jeg da ) Enig med Marius her, bilen ser flott ut. Det eneste som ALLTID skal være chrome på en E28 er nyrene. Med nyrene svarte så forsvinner de, og ser ut som at det mangler noe. Jeg synes nå det ser bra ut med chrome på min, selv om at annet (minus lykteringer) er lakkert hos meg: mossing 92 reagerte på dette 1
Hoatran9 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Får vel bytte til chrom nyrer igjen da
ronnigoon Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 fin e28, men jeg takler ikke hvitblinkers på dem. ser jalla ut, men det er nå meg da. Morty999 reagerte på dette 1
Mr-Haugen Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Smaken er som baken sies de brun å delt på midten! Eg for min del syns dei kler hvite blink lamper. Sku foressten gjerne hatt baklampene
Hoatran9 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Yea yeah, samk og behag det! Fant brått ut at jeg skulle folere lyktene i dag før e30 meet i morgen! Har aldri hatt sansen får gule lykter men syns det ble ganske tøft her Litt polering dag aw da! Hva syns dere?
hermanoo90 Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Nydelig bil, og som nevnt over, chrome nyrer ville gjort seg veldig her, og hevet fronten og ``ansiktet`` til bilen! =) Har du litt bilder av innvendig? =) Tøffe felger§!
Hoatran9 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Hehe, ja må nok få fikset det i morgen! Har ikke så mye bilder innvedig i bilen, den er ikke akkuratt meget pen inni bilen så lar det være før jeg får nye seter!
Hoatran9 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Er det ekte shadowline eller lakkert? så ut som et fint utgangspunkt. chrome nyrer hadde gjort seg hva er det med folk å chrome nyrer på det forumet her syns nå vogna er drit kul å jo mindre chrome jo bedre,hehe(syns jeg da ) Enig med Marius her, bilen ser flott ut. Det eneste som ALLTID skal være chrome på en E28 er nyrene. Med nyrene svarte så forsvinner de, og ser ut som at det mangler noe. Jeg synes nå det ser bra ut med chrome på min, selv om at annet (minus lykteringer) er lakkert hos meg: [ Bilde ]
Hoatran9 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 Spacet ut 2,5 cm i front og 1 cm bak.
Hoatran9 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Svarte soting på lykta! Ble bra, må bare få på xenonlysa nå så blir det braa!
Mr-Haugen Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Tøfft Men merker du noe te redusert lys om kvelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå