Næssen Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Strøken motor ja!! Hefre auto og Hoatran9 reagerte på dette 2
Sndvik Skrevet Desember 12, 2013 Skrevet Desember 12, 2013 følger med her ja! Liker arbeidet ditt særdeles godt...
Hoatran9 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 Jaja, her står bilen ute å fryser med en annen e28. Bilen har fått en rar lyd i rådene som tror det er rådebank har ikke tid til å fått sett på det enda men skal ta etter neste proskjektet er ferdig Driver med en kamerat sin e28 vinterbil Oz hjula på bilde er mine og skal bli brukt til vinterfelger
e30_joakim Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Den strøkne motorn og rådebank allerede ?
Sndvik Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Koffor bruke en e28 som vinterbil? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Hoatran9 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 Var en kamerat av meg som kjørte. Nettopp byttet olje og filter. Hadde ikke kjørt inn rådelagret helt så da smalt. Dro ut 3 gearer også kom til. Bilen har ingen sperre, chip hjerne kvasere kam og 3 bar bensintrykk. Bruker denne bilen som bruksbil, har dessvere ikke rå til å ha 2 biler. Dyrt og da bruker jeg heller bare en.
Hoatran9 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Skrevet Januar 2, 2014 Da var vi i gang, ja som jeg ikke har fortalt så har det kommet rådebank.Så nå lager vi motor løfter til å få motoren litt opp, får å få ut bunnpanna.Nye hjula er på, meningen at det skal være vinterfelgerl men evt sommer felger (en liten tur på felgretting) og BBS RS hjul blir satt på hylla Flere Bilder kommer i helgen!
Hoatran9 Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 Jaja, fått av bånd panna og fått ut rådebanken. Lagerskåla på sylynder 1 hadde løsna.. Kjøpte meg også en midletidig bil før den andre er på veien igjen
Hoatran9 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Liten oppdatering kommer her. Fått gjort litt med bilen i det siste.- Hurtigpolish - M5 stabstag forand med powerflexforing - Ny plast i dørene, slepper å få fuktighet og vann inni bilen - Bytta speedometer - satt inn focal basskasse med dobbel 12 - Bytta dørtrekk Neste planen nå er å få taki komplett m-tech svart skinn stoler, coilovers, få tatt rusta, og montere 535 understellet mitt. Og hvordan bil var når jeg henta den og fram til nå.
Enes Yakici Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 kult med e28, følger med her la deg også til på instagram eneesyakici
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå