Gå til innhold

Budsjett E36 prosjekt! Fra fæl -> Grom. Video Side 2

Share

Anbefalte innlegg

Ser da ut til å være mye bil for pengene her :)

Hva gjorde du med øyelokkene?

Jeg tok de av :)

Satser på mest mulig original clean stil her :D

Gøy å se hvor lite som skal til for å vekke liv i forummedlemmer! Ordentlig bilder og litt engasjement, og dette gjør du ordentlig etter boka! ;) Får vel føye meg inn i rekken med interesserte lesere her, keep it up! spent på hva du klarer med bilen, selv har jeg "bygd" e36 med budsjett på 10 000,- og klart å holde meg innenfor men alikevel gjort bil av det, så jeg har troen på at du klarer å få denne tøff også ;)

Hjelper på og få høre sånt! :D

Har du noe bilder/thread av din? Lurer på hva man kan gjøre med 10k.

Jeg tenker og bruke rundt 15-20k.

Håper jeg kan få det til, med deres hjelp :)

Tråden ligger i signaturen min viewtopic.php?f=6&t=265180

Man kan gjøre mye for 10k ;) skal fikse eksosen i morgen, samt diffusor, så blir det noen nye bilder tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ut til å være mye bil for pengene her :)

Hva gjorde du med øyelokkene?

Jeg tok de av :)

Satser på mest mulig original clean stil her :D

Gøy å se hvor lite som skal til for å vekke liv i forummedlemmer! Ordentlig bilder og litt engasjement, og dette gjør du ordentlig etter boka! ;) Får vel føye meg inn i rekken med interesserte lesere her, keep it up! spent på hva du klarer med bilen, selv har jeg "bygd" e36 med budsjett på 10 000,- og klart å holde meg innenfor men alikevel gjort bil av det, så jeg har troen på at du klarer å få denne tøff også ;)

Hjelper på og få høre sånt! :D

Har du noe bilder/thread av din? Lurer på hva man kan gjøre med 10k.

Jeg tenker og bruke rundt 15-20k.

Håper jeg kan få det til, med deres hjelp :)

Tråden ligger i signaturen min viewtopic.php?f=6&t=265180

Man kan gjøre mye for 10k ;) skal fikse eksosen i morgen, samt diffusor, så blir det noen nye bilder tenker jeg ;)

Kommenterte nettop threaden din med at det var onsdag og eksosen din skulle være klar :lol:

La merke til at du skrev om eksosen her nå etterpå #-o

Hvor mye ga du i felger og hvor fikk du tak i lyktesot? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene sto på bilen da jeg fikk den, så slapp noe der :) lyktefilm kjøpte jeg på partsandretards :) men tror jeg lar den ligge til neste bil istedet ;)

Heldig der :D

Jeg har et lite dilemma..

Når jeg har fikset alt teknisk og fjernet rusta.

Ville du ha investert i felger og dekk eller i delskinn/skinn interiør?

Interiøret er ganske slitent under interiørdekket :roll:

Og felgene som står på nå liker jeg ikke, hvor mye får jeg solgt de for forresten? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig øesing

Er litt overrasket over at du skriver det, fordi når jeg ser tilbake på threaden, så er alt fryktelig rotete syns nå jeg :?

Må rettskrive og gjøre det enklere og skjønne poenget med det jeg skriver da jeg skriver fryktelig innviklet :|

To do listen ser jo også helt horribel ut, skal se til og fikse det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig øesing

Er litt overrasket over at du skriver det, fordi når jeg ser tilbake på threaden, så er alt fryktelig rotete syns nå jeg :?

Må rettskrive og gjøre det enklere og skjønne poenget med det jeg skriver da jeg skriver fryktelig innviklet :|

Jeg klarer ikke skrive lesing riktig. Så sånn er det:-)

Du er flink til å ta masse bilder.:-) det gjør susen det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene som står på nå får du nok lite for, rundt en tusenlapp kanskje? Alt kommer nok an på dekka, og de var vell kanskje ikke verdens beste de heller? (gamle)

De var faktisk helt ok.

Masse mønster igjen, de har stått lagret innendørs i plastikkposer mens bilen stod ute på vinterdekk :)

Felgene er ikke akkurat fine da, ene felgen mangler senterknopp eller hva du nå kaller det #-o

Artig øesing

Jeg klarer ikke skrive lesing riktig. Så sånn er det:-)

Du er flink til å ta masse bilder.:-) det gjør susen det

Er så heldig at jeg har bakgrunn som hobby-foto interessert så jeg eier et velutstyrt speilreflekskamera :)

For de som skjønner seg på fotografering så skjønner de hva jeg mener med at bildene blir tatt for det meste med automodus, slik at du ikke trenger stille om lukker, blender og iso etc når man flytter fra lyse til mørke omgivelser slik jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig tråd, faktisk første tråden på lenge jeg har orket å sette meg ordentlig inn i for å lese!

kjøpte selv en e36 316i for 2000kr når jeg var 15 år, men i mye værre stand enn denne så det ble bare herjebil ut av den selv om jeg hadde lyst ha den som ett prosjekt til jeg ble 18.

syns lav e36 med orginale fangere er tøft og jeg, har det selv på bilen jeg kjører i dag med m3 leppe montert nederst på fangeren.

håper du får gjort noe med rusta som er :)

følger med her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig tråd, faktisk første tråden på lenge jeg har orket å sette meg ordentlig inn i for å lese!

kjøpte selv en e36 316i for 2000kr når jeg var 15 år, men i mye værre stand enn denne så det ble bare herjebil ut av den selv om jeg hadde lyst ha den som ett prosjekt til jeg ble 18.

syns lav e36 med orginale fangere er tøft og jeg, har det selv på bilen jeg kjører i dag med m3 leppe montert nederst på fangeren.

håper du får gjort noe med rusta som er :)

følger med her!

Det blir nok originalfanger med leppe på min og :) skal lakkere diffusoren svart og tenkte jeg :)

Kunne blitt en ordentlig fin e36 hvis du hadde brukt to år på den men når man har et verre utgangspunkt en det jeg har, så blir det litt verre #-o

Hyggelig at du tok deg tid til og lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfiks-dag i dag :)

IMG_2514_zpsc8659af5.jpgIMG_2515_zpsfab941fb.jpg

Bilen ville ikke starte, som betydde at batteriet som har blitt melket for strøm den siste tiden ikke lenger ville gi noe fra seg.

Da må man lade:

IMG_2529_zps09f8c017.jpg

IMG_2530_zpse62b9678.jpg

I mens batteriet stod og ladet, tenkte jeg å fjerne den ikke helt sikre 12v strømkabelen som var koblet til batteriet:

IMG_2518_zps48bb1630.jpg

IMG_2520_zps0890a9a7.jpg

IMG_2522_zps954d80cc.jpg

IMG_2524_zpsde913076.jpg

IMG_2525_zps987b4b9f.jpg

IMG_2526_zpsad1c89c4.jpg

Noen som vet hvor den svarte kabelen fra batteriet går henn?

Fjerning av 12v kabel som er en høyttaler kabel... #-o :

IMG_2532_zps01cbcb79.jpg

IMG_2533_zps68a04fcb.jpg

IMG_2534_zps4ba7daf8.jpg

Bilder av head-uniten som sto i når jeg kjøpte bilen:

Selges billig til den som vil ha :)

IMG_2535_zps31fe69cd.jpg

IMG_2536_zpsffeafcb3.jpg

Da er batteriet fulladet :D

IMG_2527_zps36286c8c.jpg

Forresten så lå denne delen løst i motorromet ved siden av batteriet:

IMG_2537_zps6eed69ab.jpg

Så ut som den passet her, men den ligger løst. noen som vet hvordan man bruker denne til og feste batteriet med?:

IMG_2538_zps028d403d.jpg

Og batteriet er på plass, desverre ufestet:

IMG_2539_zps6114d6fb.jpg

Her er en videosnutt av resultatet!:

Jeg la merke til at vannstanden i ekspansjonstanken var nesten nederst, og ble nysgjerrig på hvorfor dette var så.

Når jeg åpnet lokket, så var det sånne hvite små klumper på den, hva betyr det?:

IMG_2553_zps0bb4a597.jpg

IMG_2558_zpsca7d88c8.jpg

Jeg hadde nesten glemt at radiator-slange opplegget var gått i stykker og at det ikke var så rart at det var så lite vann:

IMG_2559_zps8331ed94.jpg

IMG_2417_zps4bb0cbd0.jpg

Er ikke sikkert du ser det, men det er vått på rillene på radiatoren under slangen:

IMG_2563_zpsddba982e.jpg

Etter jeg hadde fylt på vann i ekspansjonstanken og jeg hadde gjort det jeg hadde tenkt og gjøre, så tok jeg meg en tur for og skjekke om det hele holdt i sammen :D

Video av kjøretur:

Jeg skulle ta opp vinduet og man ser at listen blir med vinduet, det knuste i tusen biter nederst i døra, grunnet reaksjonen rundt 1:32 på videoen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...