Gå til innhold

Budsjett E36 prosjekt! Fra fæl -> Grom. Video Side 2

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

koed selger jo rimlige spredere:) og frakta er heller ikke så himla dyr ;)
også får du deksler til å ha over hulla til sprederne om du ikke har spredere. bare et tips :D

En kammerat hadde bilen sin på eu nå, han hadde ikke parkeringslys eller spredere i funksjon, fikk bare 1'r feil så trenger ikke kvi deg for at du ikke får eu-godkjent bilen med de feila akkurat. men er ikke dumt ha ting på stell uansett mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed selger jo rimlige spredere:) og frakta er heller ikke så himla dyr ;)

også får du deksler til å ha over hulla til sprederne om du ikke har spredere. bare et tips :D

En kammerat hadde bilen sin på eu nå, han hadde ikke parkeringslys eller spredere i funksjon, fikk bare 1'r feil så trenger ikke kvi deg for at du ikke får eu-godkjent bilen med de feila akkurat. men er ikke dumt ha ting på stell uansett mener jeg :)

Har sittet nå og funnet stort sett alt jeg tror kommer til og bli pirket på på PKK på koed.

Jeg trenger ikke nødvendigvis ikke og handle, men jeg gjør det for meg og bilen sin del da den blir mer komplett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble original lyddemper ja, blir nok koed's "scorpion" lyddemper neste år.

Planer videre er og få den på PKK og utbedre eventuelle feil.

Etter det skal jeg ordne med omreg osv slik at jeg kan kjøre den når jeg blir myndig til våren.

Utover vinteren/våren skal jeg tukle litt med og få den rustfri og fikse rustflekker.

Håper det blir som jeg planlegger og det ikke blir noe tull :)

Sent from my HTC ettelleranna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...