Insulaventus Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg har grøftelys Disse får jeg for ca 550,- med frakt: http://www.ebay.co.uk/itm/91-99-BMW-E36-3-Series-Euro-Smoke-Front-Fog-Lights-/380738912874?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item58a5cec26a#shpCntId Har du en bedre deal, og evnt bilder av grøftlys? Tok ut nåværende grøftlys som var et trist syn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Her har det vært meget stille! Jeg har hatt det travelt med skole, og da blir det ikke noe tid igjen til mekking Holder på å skaffe grøftelys, og feste batteri osv osv. så jeg får den på EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Det blir jo bra. PS: Kjøp ting fra ebay, det er 50 ganger billigere enn gsbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Det blir jo bra. PS: Kjøp ting fra ebay, det er 50 ganger billigere enn gsbildeler. Scavenger forumet for tåkelys som selges nå Venter på svar fra de som selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Utrolig morsom og fin tråd å lese. Alle lys som er montert på bilen skal fungere. Insulaventus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Utrolig morsom og fin tråd å lese. Alle lys som er montert på bilen skal fungere. Alle lys fungerer, bortsett fra at jeg ikke har tåkelys/grøftelys. Leter etter noen som selger på forumet, men er ikke mye og få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Hvis du fjerner de eller de er fjernet så trenger de ikke å fungere selv om ledningene er der, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Hvis du fjerner de eller de er fjernet så trenger de ikke å fungere selv om ledningene er der, mener jeg. Kommer de gjennom eu hvis lykte hulene er åpne og ledningene henger der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Ta en tur på huggern og få med deg blindeksler som bare settes i istedenfor hullene, da skal det nok ikke være noe problem på eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Jeg fikk 1er feil på tåkelys som var deaktivert/fjernet, fordi det var knapp til dem på LCM Men 1er feil er jo ikke akkurat en hindring. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 koed selger jo rimlige spredere:) og frakta er heller ikke så himla dyr også får du deksler til å ha over hulla til sprederne om du ikke har spredere. bare et tips En kammerat hadde bilen sin på eu nå, han hadde ikke parkeringslys eller spredere i funksjon, fikk bare 1'r feil så trenger ikke kvi deg for at du ikke får eu-godkjent bilen med de feila akkurat. men er ikke dumt ha ting på stell uansett mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 koed selger jo rimlige spredere:) og frakta er heller ikke så himla dyr også får du deksler til å ha over hulla til sprederne om du ikke har spredere. bare et tips En kammerat hadde bilen sin på eu nå, han hadde ikke parkeringslys eller spredere i funksjon, fikk bare 1'r feil så trenger ikke kvi deg for at du ikke får eu-godkjent bilen med de feila akkurat. men er ikke dumt ha ting på stell uansett mener jeg Har sittet nå og funnet stort sett alt jeg tror kommer til og bli pirket på på PKK på koed. Jeg trenger ikke nødvendigvis ikke og handle, men jeg gjør det for meg og bilen sin del da den blir mer komplett Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Da blir det fart her igjen! Deler som er bestilt: Tåkelykter Fører-sikkerhetsbelte Bakpotte med monteringssett Gleder meg til og komme i gang igjen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Godt og høre ble det orginal lyddemper? fullt mulig det står bakover i tråden, men videre planer etter eu godkjenning? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Ble original lyddemper ja, blir nok koed's "scorpion" lyddemper neste år. Planer videre er og få den på PKK og utbedre eventuelle feil. Etter det skal jeg ordne med omreg osv slik at jeg kan kjøre den når jeg blir myndig til våren. Utover vinteren/våren skal jeg tukle litt med og få den rustfri og fikse rustflekker. Håper det blir som jeg planlegger og det ikke blir noe tull Sent from my HTC ettelleranna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå