majuz Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Den fargen der er sykt fin! Ville sendt en mail til de som har laget senkesettet og spurt om hvor justeringen skal stå. Alle coilovers jeg har hatt, har justeringen vært i toppen. Takk Må si jeg var lit skeptisk til fargen når jeg først så annonsen på finn, men når jeg så den live så ble jeg solgt rimelig fort! Hmm, hadde inntrykk av at de vanligvis ble montert i bunn. Men nå har ikke jeg noe peiling heller da så Tar en telefon til partsandretards i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Har etter en lengere feilsøkingsøkt kommet frem til at det er støtdemperlageret bak som er hovedproblemet her, uniballen har slark i seg så hver gang jeg kjører over en liten dump smeller det. Ubrukelig produkt for annet enn banebiler som bråker såpass at du ikke hører det. Skal se om jeg får tak i nye orginale lagere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ja, uniball er ikke anbefalt vanlig bruk. selv har jeg akg med poly foring. de knirker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kjøp e46m3 tårnlagre bak, tåler litt mer. Passer både på vandlig e46 og e36 Pen bil! Fargen falt godt i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Kjøp e46m3 tårnlagre bak, tåler litt mer. Passer både på vandlig e46 og e36 Pen bil! Fargen falt godt i smak hos meg Da stoler jeg på deg når du sier e46m3 tårnlagere passer Bestilt via koed, samt ny plastikk rundt dempere og gummi oppe/nede. Jaggu, ser mistenkelig ut som om din også er meergruen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Da var jeg en tur på posten tidligere i dag og hentet denne: Den inneholdt dette: Og da kunne jeg bytte dette: Over til dette: Og vips så var alle støyproblemene mine borte, selv uten gummi mellom justering og fjærbein. Så mitt klare råd er, ikke kast bort 1000kr på uniball støtdemperlager hos gs. Kjøp heller 2 stk E46 M3 tårnlager til 200kr hos koed. Takk til andreaskarm og Luxcy for tips! Bilen ser nå slik ut: Skal få justert den ned litt foran når jeg får ny innerskjerm. Skal se om jeg får returnert uniball lagerene til gs igjen, da det ene var ødelagt når jeg fikk det og det faktum at de er ubrukelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Good shit. Ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 På tide med et lite oljeskift. Husket ikke hvor mye olje den skulle ha, så da ble det en rask sjekk her Tenkte jeg skulle få byttet innerskjerm og montert ny høydejusteringssensor til xenon samt stille ned coilovers foran i morgen. Men jeg får ikke hentet innerskjermen før jeg får lånt meg en stor bil, ettersom nye forskjermer ble bestilt samtidig. Så pakken er 1.80 lang Meen, får nok ordnet det iløpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Justeringa på fjæra bak skal stå oppe ja Da får du også pressa inn gummien i bånn sjelden å kul farge på E46! Meeeeen di chromlistene.... Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 justeringa på min er også oppe:) fin bil, liker fargen veldig godt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Justeringa på fjæra bak skal stå oppe ja Da får du også pressa inn gummien i bånn sjelden å kul farge på E46! Meeeeen di chromlistene.... Fysj! Skjønner ikke helt at justeringen skal stå oppe, men får prøve å tolke disse tuv papirene og se om det står noe info der. Kromlister og dørhåndtak ble lakkert i bilens farge for 5-6mnd siden. Bare jeg som er ekstremt treg med oppdateringer. justeringa på min er også oppe:) fin bil, liker fargen veldig godt:D Får du brukt gummi både oppe og nede da? Takk for det. Skal prøve å hoste opp noen flere oppdateringer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Skjønner ikke helt at justeringen skal stå oppe, men får prøve å tolke disse tuv papirene og se om det står noe info der. Kromlister og dørhåndtak ble lakkert i bilens farge for 5-6mnd siden. Bare jeg som er ekstremt treg med oppdateringer. Får du brukt gummi både oppe og nede da? Takk for det. Skal prøve å hoste opp noen flere oppdateringer snart! Får kun brukt nede. Justeringa setter du bare rundt "klumpen" oppe. Å gummien pleier jeg sette i fjæra før du setter den inn. Har hatt utallige E46 så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Mener det var litt problematisk med gummi nede om justering er oppe sjø.For åpningen i fjæra er så liten at den klemmer sammen gummi så den ikke passer i festet.Tror jeg har noen bilder at det, skal se om jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Bilder fra når jeg hentet nye orginale fremskjermer bestilt via koed september i fjor.Hadde jo uorginale forskjermer fra schmiedmann som ble montert for 1 års tid siden.Men ble ikke fornøyd med passformen, du ser det godt på dette bildet(For høyt opp, ujevn klaring osv)Kjekt og få låne bil med god plassTror ikke jeg hadde fått pakken inn i min bilNye skjermer og lokariskjermVar ikke helt fornøyd med pakkemetodene dems, men ingen stor sak.Montering av ny lokariskjerm da den gamle hadde blitt spist opp av forhjulet.På plass, ser nå at jeg må kjøpe nye skruer. Glemte at jeg hadde brukt jallaskruer da de andre hadde forsvunnet.Det ble også montert ny høydejustering til xenonlys. Fikk ikke kontakten til å klikke, så da ble det teip inntil videre.En snau måned senere ble bilen sendt til lakkering igjen.Nylakkerte forskjermer Lakkerte lister på plassDørhåndtak ble også lakkertMå få tatt noen bilder av bilen slik den ser ut i dag.Husker ikke om dører også ble tatt, men tror ikke det.Må få skaffet nye dører eller få fikset de skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Flott bil Forresten, fant du ut av det med fjær og justering bak? Min står også med justering nede og det har den gjort på 2-3 kollegaer sine også. Jeg får av og til en "Pjoink"-lyd over humper. Har dog klipt til en gummimatte så den ligger under justeringen nede. Har ingenting oppe tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå