Gå til innhold

Majuz sin Grønne E46

majuz
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir bare bedre og bedre Marius vi må treffes og ta en del bilder av bilene sammen. Tror vi er naboer du er fra røyken? Hvor kjøpte d speil fra? Jg må også bytte begge dør og venste skjerm på bilen så posten din her er veldig lik tingene jeg selv må fikse på min bil hehe!

Ja det kommer seg detta! :) Det kan vi jo alltids få gjort, må bare spandere på bilen en polering først! ;)

Speilene ble kjøpt veldig rimelig fra en her på forumet, er replika. Men ser greit ut.

Må bare saumfare salgsdelen på forumet for godsaker :smile:

Er et pes å finne dører som er fri for rust.

Bare å spørre hvis du trenger tips^

Er du fra Røyken?

Hvis jeg viste at du trenger bil stereo ting så kunne du kjøpt veldig rimelig hos meg. Har 2 alpine forsterke og 2 kondensatorer og 2 12tom kasser hehe

Jasså, hva slags alpine forsterkere ? :P

Bassere ble kjøpt med kasse for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig takk for det Marius vi kan ta en prat når vi møtes Ja det er helt sant lurer på hvor mye original dør koster?

Det kan vi gjøre. Koster nok alt for mye!

Er du ute å kjører idag? Jeg har fri kan ta meg en tur ut må vaske bilen. Skal vi møtes? Kan ta med forsterkerne også hvis d vil så kan d se på de

Vet ikke om det blir så mye kjøring i dette været, men kan alltids ta en liten tur. Er det monoblokker? Må ha litt info om forsterkerne før jeg vet om det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enne er mono forsterker den brukte jeg på 12t kassa.mi og den andre var til høyttalerne i bilen. Ja ikke noe problem du kan se på de hvis det er noe d kan tenke deg så får du rimelig pris av meg. Ja vi kan ta en liten tur? Når tid kan du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...