Enoksen Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Fin kjerre! Hvis du vil ha felgene mørk, er jo gun metal mye mer synlig. Skiltet foran minner litt om Hitlerbart. Hehehe Hahahah! Hva med hvit kant på felga? Velfjord93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Meget riktig gjort! Liker alt veldig bra! Si ifra om du noen gang skulle trenge en original alpina-fanger til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Har vurdert og lakkert kanten hvit ja Men usikker på om det vil kle bilen Tok noen morgen bilder i høst fargene idag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tøff bil! Skiltet fremme ble veldig rart uten skiltplate i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 felgen forsvinner desverre når dem er sort Det er heldigvis bare på bildene. Og jeg personlig syntest det er riktig farge da alt på bilen går i sort og hvitt. Men det er nå han som eiger bilen som for gjøre det han ønsker. Kan legge ved noen bilder der jeg hadde hvit stripe på felgene. Dette syntest jeg fremhevet felgen mye. Så det kunne jo kansje være ett alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Syns felgene er fine svarte I virkeligheten er de ikke så skjult, bildene gjør de veldig mørke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Noen som har angel eyes pærer til e90/91?? Trenger fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Fikk tak i nye 20w angel eyes pærer Var vel den pæra på hele bilen det er mest jobb og bytte antar jeg.. Tar gjerne imot forslag til hva jeg kan gjøre videre med bilen! Står litt stille om dagen... Vurderer og få på noe stance, stanceworks, just lower it eller noe i den duren av klistremerker.. Men litt usikker på størrelse og hvor jeg skal ha dette, så om noen har noe godt og komme med tas det imot med takk! Ble kraftig lys i ringene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kast de LED-stripene i fangern så langt du får de.. Ellers en pen bil! Velfjord93 og BmwM46 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Noen som har bra tips til og få us blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Kan det programeres på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Gjort litt innvendig den siste tiden.. Noen som har ringene rundt speedometer og turteller? Den ene hos meg knakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Skjer ikke så mye for tiden..Vurderer og dra av folien og ha den svart Hva tror folket om det? Også.. Nå kommer vel bilde som lager skikkelig dårlig stemning og mye negative kommentarer.. Men trengte litt mer lys, bare i vinter! 100w xenon gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Denne var grisetøff gitt! Hvordan er folien å holde ren? Blir den ripete eller kan den poleres osv? Ville holdt den hvit jeg hvertfall, svart er så kjedelig farge etter min mening. Sånn den er nå så skiller den seg jo ut ifra mengden! Liker ikke tusenmetringene og grøftlysa dine, men ellers er den helt topp ! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Du får ikke plassert 1000-meterne nede i gitteret under skiltet slik som hos Mustangen? Behold bilen hvit og få en hvit kant på felgene, så er det bra! Dropp flere klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå