sufii Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Jeg mistenker at vanosen på BMW e39en min har gått, denne har begynt å lage voldsomme tikke/banke lyden, har litt skru erfaring, men ikke så mye at jeg får byttet ut vanosen på egenhånd. Så jeg lurer på om noen i nærheten av Oslo vil ta for seg det arbeidet mot selvfølgelig litt betaling. Vennligst ta kontakt.
sufii Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Er det noen som selger Vanos til E39 523ia 1996 modell, er enkel Vanos på demme.
lagunilla Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 viewtopic.php?f=1&t=251685 www.beisansystems.com
Pesslaad Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Gå inn på beisansystem.com og kjøp nye o-ringer og lager. Ligger også gode diy der som beskriver denne jobben hvordan den gjøres med tekst og bilder. Du trenger i tillegg toppdekselpakning og pakning mellom vanosenheten å toppen og spesialverktøy. Er ikke så vanskelig å bytte dette
Kjell Z3 Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Jeg mistenker at vanosen på BMW e39en min har gått, denne har begynt å lage voldsomme tikke/banke lyden, har litt skru erfaring, men ikke så mye at jeg får byttet ut vanosen på egenhånd. Så jeg lurer på om noen i nærheten av Oslo vil ta for seg det arbeidet mot selvfølgelig litt betaling. Vennligst ta kontakt. Hvor langt er bilen din gått?
sufii Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Bilen har snart gått 270 K, men den kaklelyden skyldes vel lageret? Så må både ha lager og o-ringer? Men aner ikke hvem av dem jeg skal ha.
Bmwrob Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Når du skal bytte så så bytt ut alt i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå