Gå til innhold

Mistenker vanos problem E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at vanosen på BMW e39en min har gått, denne har begynt å lage voldsomme tikke/banke lyden, har litt skru erfaring, men ikke så mye at jeg får byttet ut vanosen på egenhånd. Så jeg lurer på om noen i nærheten av Oslo vil ta for seg det arbeidet mot selvfølgelig litt betaling. :) Vennligst ta kontakt.

Skrevet

Gå inn på beisansystem.com og kjøp nye o-ringer og lager. Ligger også gode diy der som beskriver denne jobben hvordan den gjøres med tekst og bilder. :) Du trenger i tillegg toppdekselpakning og pakning mellom vanosenheten å toppen og spesialverktøy. Er ikke så vanskelig å bytte dette :)

Skrevet
Jeg mistenker at vanosen på BMW e39en min har gått, denne har begynt å lage voldsomme tikke/banke lyden, har litt skru erfaring, men ikke så mye at jeg får byttet ut vanosen på egenhånd. Så jeg lurer på om noen i nærheten av Oslo vil ta for seg det arbeidet mot selvfølgelig litt betaling. :) Vennligst ta kontakt.

Hvor langt er bilen din gått?

Skrevet

Bilen har snart gått 270 K, men den kaklelyden skyldes vel lageret? Så må både ha lager og o-ringer? Men aner ikke hvem av dem jeg skal ha.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...