Ivrig86 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Skrevet Mai 2, 2014 Hååååper det IKKE regner imorgen!!! Noen som melder regn Håper BMW guden er med oss å stråååååler opp vallehovin imorgen Mr_Soul reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 Var helt topp på vallehovin Idag legger ut er par bilder... Var over 160 biler Mr_Soul reagerte på dette 1
lasseln Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Bilen din så smashing ut idag! Dødskul Eneste å må være de "skuddhull" klistremerkene som ikke falt helt i smak Uten om det, STOR tommel opp! Mr_Soul reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 Bilen din så smashing ut idag! Dødskul Eneste å må være de "skuddhull" klistremerkene som ikke falt helt i smak Uten om det, STOR tommel opp! Hehe takk takk nei di kom kun påRett etter Skien Pga noen irriterende småbulker jeg ikke har fått fikset. For det meste en slags hard steinsprut midt på bakdøra på passasjersiden som gjorde at jeg satt På disse merkene Forresten, så du felgkantene mine? Syns lissom ikke di er like Blanke Som Enkelte sine ... Sendte bilder til Oslo Felgretting nettopp å spurte om di kunne polere over kantene for gavekortet jeg vant. Har prøvd å polere flere ganger å med alt mulig Forskjellig men syns lissom ikke di Blir sånn "wow-blanke"...
sh0xx Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Så bilen din i Skien, ble heeeelt forelska dama da jeg kunne godt skaffe en sånn bil ^^ tommel opp for det Freakshow reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Skrevet Mai 4, 2014 Så bilen din i Skien, ble heeeelt forelska dama da jeg kunne godt skaffe en sånn bil ^^ tommel opp for det Hehe ja godt å høre
Freakshow Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Er det orginal m5 eksos eller duplex? Sent from my iPhone using Tapatalk
sh0xx Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Mye kosta luft understellet egentlig ? Kan godt skrive på pm hvis det ^^
Glenno Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Tøff bil Ivrig86 . Legger du til navnet mitt på bilder jeg har tatt, kan du få de jeg tok av bilen din på Valle Hovin "Ivrig86". Send meg e-post adressa di på pm til meg, så kan jeg prøve sende de ikveld, om det ikke blir så sent på jobben idag.
Ivrig86 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Er det orginal m5 eksos eller duplex? Sent from my iPhone using Tapatalk Ikke Original M5 nei... Supersport er det
Freakshow Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Okey pen bil uansett Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå