316 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 De har bruksverdi, ikke noe salgsverdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 De har bruksverdi, ikke noe salgsverdi. De er jo litt kjipe syns jeg, men kan jo bruke de som vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 De er 15 ja? Hvor mye om du vil selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 De er 15 ja? Hvor mye om du vil selge? De er 15" ja med greie dekk bakdekkene er litt slitte på innsiden. Du får sende meg en PM mulig vi blir enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Har en 81mod. 315 som står klar på henger for kast nå. Så hvis du trenger stabstaget, kan jeg ta det av til deg. Kjører forbi Mandal på vei til Stavanger på fredag dag/ettermiddag. Det kan du få, om du møter meg langs veien. Stabstaget er i samme dim. på 315-318 og m10 320us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Får følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Har en 81mod. 315 som står klar på henger for kast nå. Så hvis du trenger stabstaget, kan jeg ta det av til deg. Kjører forbi Mandal på vei til Stavanger på fredag dag/ettermiddag. Det kan du få, om du møter meg langs veien.Stabstaget er i samme dim. på 315-318 og m10 320us Hei du, Takk for det Men nå har jeg handlet komplett forstilling og bakstilling. Ellers Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Og det ble 323 bakstiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Og det ble 323 bakstiling? Ble bare en 320 bakstilling men fikk den og forstilling med nye foringer og senkesett billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Rød med chrome og senk og dobble lykter og BBS-leppe er ikke helt feil nei [ Bilde ] Min bil denne på bilde! hehe tøft kjøpte den her for en stund tilbake Råtøff bil du har fått deg Dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Fin bil du har Adrian Er mulig jeg må gi slipp på denne Kåna nekter å kjøre bilen og egentlig sitte på også Heftig diskusjon i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Hehe,bytte i en caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Hehe,bytte i en caddy Huff nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Fin bil du har Adrian Er mulig jeg må gi slipp på denne Kåna nekter å kjøre bilen og egentlig sitte på også Heftig diskusjon i heimen Hmm detta hørtes ikkje bra ut .( Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hvorfor kan hu ikke sitte på? Er bilen "gammel og teit"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå