Dirty Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hei, har handlet meg en skikkelig klassiker en 1976 316 med 144 000 på telleren. bilen skal få ny lakk, senkes litt og monteres en alpina\bbs leppe når jeg fyller rundt halvtank så er det en vanvittig Bensinlukt under pådrag inni bilen, kjent feil med E21? er ingen synlinge lekasjer Veldig hel og fin inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Er dette her verd noe? kommer fra en 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ang bensinlekkasje så er det en lufteslange fra toppen av tanken som kan være synderen,om du ikke ser noe lekkasje. Delene fra 323 er sikkert verdt noe,men det er vel helst bærebroene bak som er mest spesielle. Ellers er det jo fint å se et e21-prosjekt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Det lukter kun når jeg har oppe vinduene, og er en vanvittig bensinlukt også. Dog bare når bilen har rundt halvtank. Jeg vippet av sofaen bak og tittet. Men tørt og fint der, luftingen sitter kanskje en annen plass? jeg monterer nok de fjørene på min ikveld, er jo senkefjører. Må få den litt mer ned på bakken. Ellers har jeg handlet Alpina leppe, dobble lykter og hvite blinklys til nå. Burde jeg skaffe shadowline? eller er crom fint på en klassiker? Ellers tok jeg bilen til jobb idag, er noe slark i forstillingen, eller er den fantastisk å kjøre, veldig daut så tror jeg må finne på noe under panseret i løpet av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 du som kjøpte denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 du som kjøpte denne ja! hehe jepp, kunne ikke la et slikt kupp gli forbi. Tror om denne fargen, blir det for nytt? Imola RED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 kan nok ikke bli feil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Du som kjøpte denne ja! =D Du som linka den til finn kupp tråden, var det ikke? Grattis med veteran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ser ut som en bra bil det der Planene høres jo bra ut også; "Shadowline" var ikke tilgjengelig til E21, men kan fungere bra sammen med knallrød farge og lakkerte støtfangere... ^ den der har en S14 under panseret - burde flytte seg noe bedre enn en standard 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Nice, denne ser jeg potensiale i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Fin bil kjør org farge med kromlister er min mening! bare senk og fine klassiske hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Luftinga til tanken kommer igjen på røret i bagasjerommet,der påfyllinga er. Men høres litt merkelig ut symptoma du beskriver... Hehe,du er vel vandt til endel mer hester,så regner med 316 blir litt slapt ja.. Jeg vurderer å ha på igjen chromelister på min,de kler det disse bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 hmm Jeg skal ta å sjekke under sete en gang til. Må jo nesten være luftingen, er jo ingen lekasje. Senket den idag med noen koni dempere og fjører. Er nødt til å handle dobble lykter, ser jo ikke ut syns jeg slik det er nå. Jeg som linket til den ja, så ble jeg så fristet Hehe. Hmm syns de ser meget bra ut med shadowline da Har tenkt tanken med S14 men vet ikke hvor mye jeg vil gjøre ut av denne her. Blir nok lakk om en 3 uker tid Passer facelift speilene på dørene mine? liker ikke de som sitter der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Har en helt lik samme modell men i "golf"gul. På den du har der er det den tidlige tanken. Da er hele tanken i et stykke, noe bmw gikk fra da de ofte sprakk på mitten under mellomakselen. Etter det ble det 2 tanker en på vær side med en slange i mellom. Både de tidlige og sene tankene har problemer med at det ruster hull oppå tanken" da får du lukt men ikke lekasje + falsen rundt. Og selvfølgelig det som er nevnt her før. PS. nye koster ca. 3700,- pr.side. Den tidlige har godt ut. Facelift 315 har delvis svarte lister" side ruter bak" pakningen er i hel gummi og rammen runt dørene er i svart. Du kan også se på bildene her http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 15-from-NZ Den har heller ikke pynte blikket over skjøtene på fangeren. + andre småting, som mye mindre bruk av asfaltplater. Side speilene går og sette over, men når du borer hullet i trekanten så pass på hvor du borer da vindu glasset går ganske langt inn. Driver og hugger en 315 nå, så hvis du vil kan jeg ta ut side rutene bak og speil til deg. Har masse mere også. Regner med at du tenkte deg noen andre stoler også. Så hvis du vil kan jeg godt bytte mot de. Da mine er likt slitt som dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ser ut som et flott eksemplar dette Jeg er mulig interessert i de 323i delene. Hva vil du ha for de? PS: Husk å melde deg inn i "E21 Landslaget" på facebook nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå