Bjornhbjelland Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Supersport er vell jalla for den høge tronen din RS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Mest passformen jeg tenkte på. Kjøpte schmiedmann til å ha på touringen, men de endte opp på M'en inntil videre. Peefekt passform, og jeg sliter litt med å få eisenmann til å bli verdt det den koster. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jøss dette var uheldig, sett bort i fra eksosfestet så sklei den ganske rett på dieselpurka mi i allefall. Eneste jeg måtte modde var litt i diffusoren pga 2x80mm ( burde vært 2x76mm ) og bakre eksosfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Ja,den eg fekk kan ikkje ver til E39. Det var enormt mykje spenn i bendet før endepotten etter skjøyt og den vridde seg feil i forhold til feste og diffuser.Eg har ikkje feste heilt bak heller, og lagte ikkje til heller, bruke kun det bakerste. Men etter litt god kreativitet, sveiseapparat, vinkelsliper og banning blei resultet ganske bra synst eg. Men ser at din ligger enda litt tettere oppi og lenger inne! Her er ein liten video eg tok kjapt etter montering: https://www.dropbox.com/s/55qha53pg1fkbzi/2013-09-18%2022.44.21.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå