Stephan.s Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Selger dører jeg kjøpte brukt på koed for en tid tilbake. Var tiltenkt min egen, men bilen skal selges.Høyre/venstre bakdører, samt sjåførdør. Alle er Schwartz II.Alle er relativt frie for rust og skader.1000,- pr dør, eller seriøse bud.Selges også splitter ny forskjerm h/side. Forsatt i innpakning. 400,-Bakluka har vært grå, men pusset/påbegynt grunning for lakk. Denne er RUSTFRI.2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eldronko Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hei, hvordan ser høyre bakdør ut, synlig rust nederst? Er interessert om den er i ok stand og i farge 303 cosmos swartz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Schwartz II? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Bakdørene er Schwartz II, men fremdøren har jeg ikke fått sett på enda. Skal komme tilbake med den ila uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Gitt at førerdør er schwartz II og rustfri og pen er jeg interessert. (Da kun i førerdør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Førerdør er schwartz II. Overflaten på døra er helt greit. Kan ikke se noen bulker/riper. Men desverre noe overflate helt i bunn, under kittelinja (den siste mm i bunn) på enkelte områder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Ok. Er rust nede der på min også. Egentlig rundt hele kanten, så vil funke dårlig å pusse/fikse det pent. Skal forhøre meg litt hvor vanskelig det er å bytte dør og komme tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Har noen bilder av det lille på kanten hvis ønskelig. Låssylinder og håndtak sitter forøverig på. Mener ruta er der og. Dørtrekk mangler. Når det kommer til bytte, bør man være 2 pga vekta. Er en kontakt som skyves fra/på tilbake igjen. 10 sek jobb 4 bolter som holder den på plass, 10/11mm. Samt en splittpinne på dørstopperen. Dørtrekket sitter i ca 10 klips, 2/3 "gjemte" skruer, pluss noe "vrikking" for å få av dørhåndtak innvendig. Det er det hele. Samt litt justering for å få den til å passe 100% med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Send gjerne et bilde eller 2 på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hmm.. får jeg bakluka inn i bilen min (E39 touring) så jeg får frakta den hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Henta den selv på den måten Space: Du skal få bilder ila morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Har du bilder av luka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Har du bilder av luka da? Sniktok et bilde når jeg var å tok av dørene. Ikke stort å kommentere. Vet med sikkerthet at denne er 100% rustfri slik den er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Hm, må regne litt på det. Skal sjekke opp hva det vil koste å rette opp den jeg har først, så kommer jeg heller tilbake til deg hvis du ikke har solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 uppåt. Ting skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå