conan Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Da har min sønn kjøpt sin første bil, og det ble en 1999 bmw 320i e-46 sedan. Og denne trenger noen deler. Panser med nyrer samt bakluke, helst grønn. Airbag lampa lyser, så trenger han sikkert den airbag sensor/modulen. 4 bra vinterdekk på felger. Bmw merkene på panser + koffert i carbonlook. Termostathuset i plast i fremkant av motor. M3 frontfanger. Helst i nærheten av Østfold og til fornuftig pris da han ikke har mest penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Jeg har 4 stk 15" stål felger med kapsler og bra vinter dekk uten pigg for 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg har 4 stk 15" stål felger med kapsler og bra vinter dekk uten pigg for 1000 kr. Blir litt langt og reise for og hente dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kveane Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Airbag modulen? Mener du airbag styrenheten? så har eg kansje Vet ikke lengre hva det er som gjør at den fordømte lampa lyser, fått en del tips på div kontakter osv. Må sjekke ut litt først. Ja, heter kanskje styreenhet. Boksen med alle ledningene inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Er det INGEN i Østfold som har et panser - bagasjelokk og noen billige vinterhjul på felg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Jeg har 4 stk 15" alu med nesten nye Bridgestone piggfrie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Jeg har 4 stk 15" alu med nesten nye Bridgestone piggfrie.. pris? og hvor? Må være billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Tipper på at airbag lampen lyser pga. beltesrammer sensoren i pasasjersetet. Standard.. De fleste pleier bare lodde på en motstand eller noe for og få bort feilmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Sørum. er ofte i oslo.. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Sørum. er ofte i oslo.. Gi bud. Aner ikke, 1000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Termostathuset har vel termostaten integrert i plasten. Hvert fall på de E46 jeg har vært borti. Så det må kjøpes komplett og med nye pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Termostathuset har vel termostaten integrert i plasten. Hvert fall på de E46 jeg har vært borti. Så det må kjøpes komplett og med nye pakninger. Kjøper den fra koed billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Ingen som har panser og koffert lokk? Hvor er fargekoden på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå