halvors1 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 heisann. vurderer sterkt å kjøpe luftfjøring til min e36. funnet et par på ebay.com men er veldig usikker på hvor holdbart dette er og passform.. så lurer egentlig på om noen her inne har noe erfaring med dette? setter stor pris på tilbakemeldinger. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-INC-M ... 2a2c2a2cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Er vel bare jeg her inne per dags dato som har bags på E36, så får prøve å hjelpe til så godt jeg kan! Jeg kjører med k-sport sitt kit til E36 og er veldig fornøyd med det, så og si alt er bolt-on! Airlift sine skal vel være like simpelt å montere. Når jeg titta etter bags så hadde ikke airlift laget et ferdig kit til e36 enda, men ut i fra det jeg har hørt om airlift og hvor mange som bruker det så hadde jeg ikke vært nervøs for kvaliteten Alle VAG gutta bruker jo det! Du kan eventuelt høre med FrodeD her inne da han akkurat har montert airlift på sin E92 Sender du mail til Bagriders så er de veldig behjelpelig med alt mulig også! Pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Er vel bare jeg her inne per dags dato som har bags på E36, så får prøve å hjelpe til så godt jeg kan! Jeg kjører med k-sport sitt kit til E36 og er veldig fornøyd med det, så og si alt er bolt-on! Airlift sine skal vel være like simpelt å montere. Når jeg titta etter bags så hadde ikke airlift laget et ferdig kit til e36 enda, men ut i fra det jeg har hørt om airlift og hvor mange som bruker det så hadde jeg ikke vært nervøs for kvaliteten Alle VAG gutta bruker jo det! Du kan eventuelt høre med FrodeD her inne da han akkurat har montert airlift på sin E92 Sender du mail til Bagriders så er de veldig behjelpelig med alt mulig også! Pen bil forresten! tusen takk for svar! har lyst på bags, men blir ikke før våren evt.. hvor mye betalte du for ditt? tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg betalte 16k hvis jeg ikke husker feil, men det var en som egentlig skulle bruke det på ett anna prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Air Lift er et av de mest anerkjente merkene slik jeg har forstått det. Så jeg tviler på du angrer på det. De er kanskje litt dyre, men de har holdt på i mange tiår. Ville også hatt litt fokus på å ha skikkelige vannutskillere og kompressor med tanke på klimaet i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 okei. takk for svar blir ikke helt med det første da økonomien ikke strekker seg helt dit enda.. men tar gjerne imot råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Ser den. Derfor jeg kjøpte management først og så belger og dempere senere. Nå kommer jo snart vinteren så du har jo god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå