ferrek Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jeg skal bestille meg en F20 til uka og sliter litt med fargevalget. Det blir en standard Sportline utvendig og innvendig, så da har man litt å gå etter. Jeg mener den bør være i en litt mørk farge da jeg går for komfort og ikke sport på denne 1-serien. I tillegg har den noen linjer som kler å bli litt dempet. Sølv liker jeg ikke og hvitt passer bedre på en utgave med M-sport, det samme gjelder vel Valencia Orange? Noen som har noen konkrete fargetips? Gjerne med en begrunnelse. Innvendig blir det standard stoff med alulister og mest sannsynlig sort dekorkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaero Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jeg ville utvilsomt kjøpt bil med M-Sport pakke hvis jeg skulle ha en F20. Det er ikke så veldig mye dyrere enn en Sportline, men hjelper veldig på utseendet etter min mening. BMW har kampanje på M-Sport + Drive Comfort pakke og Siktpakke til 19900 iflg. websiden. Da jeg kjøpte min F30 i sommer fikk jeg også rundt 22000 i rabatt bare fordi jeg jobber i en større bedrift. For å komme tilbake til spørsmålet ditt så synes jeg F20 passer veldig bra i Mineral Grey, spesielt med M-Sport. Denne fargen fremhever linjene bedre enn svart uten å bli for dominerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Valencia orange. En av de fineste fargene man kan få på F20. Den med M pakka så har du en rå bil + så er det ikke mange som har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 F20 må ha M-Sport! Mineral Grey. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 M-sport er uaktuelt, en så treg bil som en 116d fortjener ikke det synes jeg. Da er det bedre med den gode miksen mellom sportslighet og komfort som den har originalt. Men det er uansett ikke det jeg var ute etter, det blir en Sportline. Sett både Dyphavsblå og Mineralgrå idag, er nok de to det står mellom. Blå er mer elegant, men det synes mer på den. Xaero: Jeg har fått ganske mye mer enn 22.000,- i rabatt, men det er helt klar at det hjelper å jobbe i en større bedrift, den fordelen fikk jeg med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Da bestilte jeg en Mineralgrå 116d Sportline på fredag. Navipaket, hifi, xenon, gjennomlastingsystem, ryggekamera, visibilty pakke og Drive comfort-pakke som det mest essensielle utstyret. Tror dette skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Du kommer til å bli veldig fornøyd, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kjøper m-sport. M-sport på F20/21 er ikke som M-sport på E87, den er fortsatt en drøm å kjøre med m-sportfjærer.. Angående fargevalg tror jeg ikke du har misset, det er en veldig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg er enig med Martin. Det blir vel ca kr 11.000 mer for M-Sport, og jeg er redd du kommer til å angre om du legger til dette. Det ser bare så utrolig mye bedre ut, og det er komfortabelt i bøttevis. Bilen trenger ikke å være rask for å "fortjene" M-Sport. 116d er jo uansett langt ifra noen sinke i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Jeg skal lease så det er ikke snakk om bare litt ekstra på bilprisen. Jeg ser ikke nytten med Msport og dertil hørende stivere understell på min kjøring. At den ser bedre ut med det er jeg enig i. Det inngikk heller ikke i tilbudet Bavaria kjørte på, det var rimeligere Sportline som var gjeldende da. Til mitt daglige bruk av bil setter jeg større pris på navi proff og Hifi enn Msport, om jeg må velge. Så lenge man får sportseter og sportsratt er man langt på vei. Vi får være enige om å være uenig, jeg mener at en så treg bil som 116d ikke "fortjener" å se så sporty ut, men respekterer at andre liker får i ulveklær. Fra 118i/120d kan jeg være med på Msport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Man kan vel velge m-sport og så bortfall av sportsunderstellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Som Mrise sier, man kan velge Msport uten sportsunderstell. Men hvorfor gå for en gråfarge? Hvorfor ikke velge noe mer spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå