oddis Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jeg kom over denne på NRK.no Har ikke ord. Her har de altså stått å skrudd av airbaggsystemet og noe ymse ute på plassen, istedet for å bare rappe bilen på en tilhenger. Skal det være såpass stress å rappe deler kan de like så godt åpne verksted å ta betalt for skruinga http://www.nrk.no/hordaland/bil-ble-rib ... 1.11214958 Kongens fortjenestemedalje for dumskap burde nok være aktuelt på disse karene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Da hadde jeg jaggu vurdert å bare ta med hele bilen De glemte egentlig bare det mest essensielle ved en bil, motor og hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Det er vel min bil neste da Holder til noen få svinger unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette er faktisk fra nabolaget mitt, på min gamle arbeidsplass en god del år tilbake... De hadde ikke stjålet air-baggene btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Det er vel min bil neste da Holder til noen få svinger unna Iogmed at jeg bor midt imellom dere, så er vel jeg litt utsatt også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Om de ikke stjal airbagsystemet var de enda dummere enn jeg trodde. Er det ikke airbagger i seter og dører? Krabba de under å plukka katalysatoren mon tro.. Du får legge fram verktøyskrinet til dem Pedi, med en liten velkomstgave oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Det er vel min bil neste da Holder til noen få svinger unna Iogmed at jeg bor midt imellom dere, så er vel jeg litt utsatt også da Haha ja:) Heldigvis har eg bilen et annet sted! Satser på det går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 For all del, de tok jo dørene med seg. Men da han verkstedmesteren ringte meg i går, så sa han at "idiotene har jo latt airbaggene stå" - vi var jo begge skjønt enige om at dette var litt spesiellt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg får assosiasjoner til kommentaren Nicolas Cage gir til han pizzabudet som rappa egen bil til samlinga i Gone in 60 seconds. Tipper en liknende kommentar venter disse karene da de møter sin overordnede :lol: "Dere skulle ta airbaggene - jævlia idioter!!!" *juling* *gå å finne ny bil å prøve på nytt*. For en ting er sikkert - disse karene har en overordnet... ikke F om de er smarte nok til å styre buisnissen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Noen som har krasjet 1-serien sin og ikke vil bruke forsikringen nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Min første tanke er at det er polakker eller litauere som har fylt opp MB Sprinteren sin. Er vel mindre risiko å kjøre til hjemlandet med deler baki enn å ha med en uregistrert nybil på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Passe dumme hvis det er polakker også da. Nabolandet deres er jo Tyskland og der er det jo overflod av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Passe dumme hvis det er polakker også da. Nabolandet deres er jo Tyskland og der er det jo overflod av disse. Men en 1-serie er mye dyrere i Norge, så de syns selvsagt at de får høyere fortjeneste ved å slakte den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Passe dumme hvis det er polakker også da. Nabolandet deres er jo Tyskland og der er det jo overflod av disse. De er vel her og jobber svart på dagtid fra før, så de aktivitetene på nettene er vel bare en ren bonus Alt i alt bedre betalt enn i Tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå