Gå til innhold

Arbeidsomme bil / deletyver! (BMW 1 serie)

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

:lol::lol::lol:

Jeg kom over denne på NRK.no

4kT_squrJwx1rPfHN1G55AghWTN5bQRsmxoocSd2oYBg

Har ikke ord.

Her har de altså stått å skrudd av airbaggsystemet og noe ymse ute på plassen, istedet for å bare rappe bilen på en tilhenger.

Skal det være såpass stress å rappe deler kan de like så godt åpne verksted å ta betalt for skruinga :applause:

http://www.nrk.no/hordaland/bil-ble-rib ... 1.11214958

Kongens fortjenestemedalje for dumskap burde nok være aktuelt på disse karene. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke stjal airbagsystemet var de enda dummere enn jeg trodde. Er det ikke airbagger i seter og dører?

Krabba de under å plukka katalysatoren mon tro.. :lol:

Du får legge fram verktøyskrinet til dem Pedi, med en liten velkomstgave oppi... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får assosiasjoner til kommentaren Nicolas Cage gir til han pizzabudet som rappa egen bil til samlinga i Gone in 60 seconds. Tipper en liknende kommentar venter disse karene da de møter sin overordnede :lol: :lol:

"Dere skulle ta airbaggene - jævlia idioter!!!" *juling* *gå å finne ny bil å prøve på nytt*.

For en ting er sikkert - disse karene har en overordnet... ikke F om de er smarte nok til å styre buisnissen selv [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe dumme hvis det er polakker også da. Nabolandet deres er jo Tyskland og der er det jo overflod av disse.

De er vel her og jobber svart på dagtid fra før, så de aktivitetene på nettene er vel bare en ren bonus ;)

Alt i alt bedre betalt enn i Tyskland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...