Gå til innhold

Gumball/Modball - Norway edition 2014 - Kjørerute S.8


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Haha fish, du skal stå for logo ihvertfall, fett! :D

Da er 1. side oppdatert igjen, 30 deltagere hittil!! :applause:

Ser ut som mange ønsker ACR og jeg tror vi også må se bort ifra å ende opp på E30Meet, som ``Dirty`` sa: da må en drasse med banebilen...

Som det også ble nevnt, så pleier folk på eget initiativ å kjøre bort kolonne til E30meet, så tror vi lar den eventen være, så får man evt. hatt minst 2 roadtrips/Kolonnekjøringer for neste år. =)

Utkast av alternative ruter kommer etterhvert etter at vi ser at de som ønsker å være med har meldt seg på, denne tråden har kun vært oppe i 2 dager.

Flørter også med ideen å kanskje kjøre 2 roadtrips, en for de i Nord og en for de i sør? Hva er deres tanker om det?

husk at ingenting, nada, niks er bestemt enda, her er vi ute etter deres meninger, synsninger og argumentasjoner slik at vi får arrangert et så godt event som mulig! :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To roadtrips blir mareritt å organisere.

Du er initiativtaker. Gjør litt research, lag en rute og se da hvor mange som vil være med på akkurat den turen.

Personlig tror jeg at innenlandstur er mye enklere å både organisere og å få flere med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To roadtrips blir mareritt å organisere.

Du er initiativtaker. Gjør litt research, lag en rute og se da hvor mange som vil være med på akkurat den turen.

Personlig tror jeg at innenlandstur er mye enklere å både organisere og å få flere med på.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag på ACR hadde vært knall, noen som vet pris for å evt leie anlegget en dag?

Er ikke sikker på hva prisen er, men etter hva jeg har hørt skal det være overkommelig så lenge de som ønsker å kjøre spytter inn noen kroner hver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris for KLUBBER som leier acr:

Leie av asfaltbane

Fra kl. 0800-1600 : 13 000,-

Fra kl. 1700-2100 : 7000,-

Leie hel Ukedag: 19 000,-

Leie helg dvs: lørdag og søndag (gjelder kun HEL dag)

1 dag: 35 000,-

lørdag + søndag: 57 500,-

I tillegg kommer 8% mva.

Dette er fra 2011, så kan hende det er forandra litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To roadtrips blir mareritt å organisere.

Du er initiativtaker. Gjør litt research, lag en rute og se da hvor mange som vil være med på akkurat den turen.

Personlig tror jeg at innenlandstur er mye enklere å både organisere og å få flere med på.

Dette er nok den beste løsningen, venter spent på utkast til tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To roadtrips blir mareritt å organisere.

Du er initiativtaker. Gjør litt research, lag en rute og se da hvor mange som vil være med på akkurat den turen.

Personlig tror jeg at innenlandstur er mye enklere å både organisere og å få flere med på.

Dette er nok den beste løsningen, venter spent på utkast til tur :)

Er enig, det som også vil bli gjort, rutealternativer burde være oppe i løpet av helgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke tenke så mye på hvor folk er fra. hvis turen går fra sør til nord, så må alle fra nord ned til sør for å starte, mens de i fra sør må helt fra nord og ned igjen for å komme seg hjem. det blir jo fair uansett. digger at noen tar initiativet til noe sånt i Norge, men med rolig kjøring+campingplasser om kvelda blir det for gubbepreg for meg :P spare penga til modball :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke tenke så mye på hvor folk er fra. hvis turen går fra sør til nord, så må alle fra nord ned til sør for å starte, mens de i fra sør må helt fra nord og ned igjen for å komme seg hjem. det blir jo fair uansett. digger at noen tar initiativet til noe sånt i Norge, men med rolig kjøring+campingplasser om kvelda blir det for gubbepreg for meg :P spare penga til modball :)

Campingplasser ? Det må vel bli hotell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke tenke så mye på hvor folk er fra. hvis turen går fra sør til nord, så må alle fra nord ned til sør for å starte, mens de i fra sør må helt fra nord og ned igjen for å komme seg hjem. det blir jo fair uansett. digger at noen tar initiativet til noe sånt i Norge, men med rolig kjøring+campingplasser om kvelda blir det for gubbepreg for meg :P spare penga til modball :)

Du skal nok se, att dette blir bedre enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...